• Cele mai multe comenzi s-au înregistrat în intervalul orar 16.00-22.00
• Cele mai comandate categorii mâncăruri: meniul zilei, shaworma, pizza și dulciuri
• 31% dintre clienți au efectuat plata online, cu cardul
Pe 14 februarie, de Valentine’s Day, valoarea comenzilor de mâncare online pe platforma românească de food delivery EuCeMananc a crescut cu 70% față de o zi obișnuită. Valoarea medie a unei comenzi înregistrată pe platformă, la nivel național, a fost de 69 de lei. Cea mai mare comandă în valoare de 375 lei a fost efectuată de un grup de 12 persoane din Cluj-Napoca.
62% dintre comenzile înregistrate în platformă pe 14 februarie au fost generate de aplicația mobilă, iar 31% dintre clienți au ales să plătească online, cu cardul. Vârful de comenzi s-a înregistrat în intervalul 16-22, când clienții erau cel mai probabil în drum spre casă sau de acasă.
Cifrele înregistrate de platformă în ziua de 14 februarie au reprezentat o creștere de 40% față de media unei zile de vineri obișnuite și de 70% față de o zi obișnuită a săptămânii.
“Ne bucurăm că de Valentine’s Day clienții au ales în număr atât de mare să comande de pe o platformă românească. În această zi am reușit să livrăm comenzile într-un timp mediu de 60 de minute, obiectivul nostru pentru acest an fiind de a ajunge la un timp de livrare de 30 de minute. Calitatea serviciilor și diversitatea ofertei rămân în continuare obiectivele noastre principale”, a spus Mihai Brenda, COO EuCeMananc.
Numărul de restaurante de pe platforma EuCeMananc a crescut cu 233% față de anul trecut, ajungând în prezent la 700, cele mai multe fiind la Timișoara și Cluj-Napoca, unde platforma s-a lansat în decembrie 2019.
EuCeMananc oferă utilizatorilor din 19 orașe posibilitatea să comande online mâncare șapte zile pe săptămână, de la cele 700 de restaurante disponibile în aplicație și își propune să vină constant cu oferte noi pentru clienții săi și să ofere o diversitate cât mai mare a gamei de preparate. Pe tot parcusul lunii februarie, utilizatorii EuCeMananc.ro beneficiază de livrare gratuită în Cluj-Napoca.
În plus, la nivel național, platforma organizează un concurs care încurajează comenzile de grup, oferind un voucher în valoare de 10.000 de lei oferit prin tragere la sorți unuia dintre utilizatorii care efectuează o comandă de grup în valoare de peste 100 de lei.
EuCeMananc este singura platforma românească de food ordering care concurează cu marii jucători internaționali în încercarea de a oferi clienților cele mai bune servicii, într-o piață în continuă expansiune. În septembrie 2019, EuCeMananc a atras eMAG în acționariatul companiei cu obiectivul de a accelera procesul de dezvoltare.
Companie românească lansată în 2014 în Timișoara, EuCeMananc a cooptat în 2019 în acționariatul companiei schimbă lumea și felul în care trăim și mâncăm, serviciul EuCeMananc a fost gândit pentru cei care vor mai mult timp pentru ei, pentru seri cu prietenii și weekend-uri cu familia, pentru prânzuri delicioase cu colegii de birou și deserturi savurate împreună cu cei dragi. eMAG, care este pionier în ecommerce pe piața românească. Obiectivul parteneriatului este acela de a accelera dezvoltarea business-ului prin creșterea numărului de restaurante aflate pe platformă și astfel a varietății de mâncare care ajunge la clienții săi. În urma investiției, eMAG a preluat 54% din acțiuni, dar o parte din antreprenorii fondatori conduc în continuare compania. EuCeMananc a fost fondată de un grup de antreprenori în urmă cu 6 ani. Serviciile oferite de EuCeMananc sunt disponibile atât prin aplicațiile Android și iOS cât și online pe www.EuCeMananc.ro.
Platforma reunește în prezent ofertele a peste 700 de restaurante din 19 orașe precum București, Timișoara, Oradea, Arad, Brașov și Iași. Pentru că tehnologia