eMAG Seller Credit, program de finanțare lansat de eMAG în parteneriat cu Idea Bank în urmă cu un an, se extinde printr-o nouă rundă de finanțare în valoare totală de aproape 5 milioane de euro, cu dobândă zero și fără garanții, pentru antreprenorii prezenți în eMAG Marketplace, eligibili pentru acest tip de finanțare.
De program pot beneficia companiile din ecosistemul eMAG Marketplace, având minimum 24 de luni de existență și 12 luni de activitate în Marketplace, ce au avut o evoluție pozitivă în ultimul an fiscal și au înregistrat o cifră de afaceri între 150.000 de lei și 25 milioane de lei.
Pentru a da posibilitatea cât mai multor vânzători eligibili să acceseze această facilitate de finanțare, suma maximă ce poate fi acordată este de 300.000 de lei/seller, în baza valorii medii a vânzărilor trimestriale realizate pe eMAG Marketplace. Suma va putea fi disponibilă în maximum trei zile lucrătoare, fără a fi necesară deplasarea la sediul băncii. eMAG va susține integral și din resurse proprii, în anumite condiții, contravaloarea dobânzilor liniilor de finanțare accesate de selleri prin eMAG Seller Credit powered by Idea Bank.
CITEȘTE ȘI Redeschiderea restaurantelor: Va exista un triaj al cliențilorBanii obținuți vor putea fi investiți în suplimentarea stocurilor pentru produsele existente, în dezvoltarea personalului existent sau în atragerea unui personal mai bine calificat sau mai numeros. Astfel, comercianții au posibilitatea de a obține condiții mai avantajoase de achiziție de la furnizorii proprii sau să își extindă gama de produse, cu efecte în îmbunătățirea experienței de cumpărare a clienților, care, în acest fel, vor avea acces la produse noi, potrivit eMag.
De prima rundă de finanțare, în valoare totală de 3,8 milioane de euro, au beneficiat companii cu vânzări în domenii diverse, preponderent în retailul de fashion, cosmetice, produse pentru igienă și curățenia casei sau IT.
Companiile care au beneficiat de finanțare prin acest program au înregistrat un volum al vânzărilor cu 28% mai mare în trimestrul accesării fondurilor față de trimestrul anterior, arată eMag.
„Continuăm să sprijinim sellerii din eMAG Marketplace printr-o nouă linie de finanțare alături de Idea:: Bank, sperând astfel să contribuim la dezvoltarea lor, pentru ca aceștia să poată oferi clienților o experiență de cumpărare tot mai bună. Finanțarea vine cu doar două luni înainte de Black Friday, cel mai mare eveniment de shopping din an, astfel că sellerii se pot pregăti de pe acum cu produse care să ajungă la timp în casele oamenilor”, a spus Florin Filote, Vicepreședinte eMAG Marketplace.
eMAG Marketplace este sistemul prin care partenerii eMAG își afișează propriile produse pe emag.ro, alături de produsele vândute direct de către eMAG. Clienții pot comanda simultan atât produse eMAG, cât și produse din oferta oricărui partener eMAG.
Companie românească înființată în 2001, eMAG este cel mai mare retailer local online, cu prezență și în Bulgaria, Ungaria și Polonia.
eMAG este administrată de Dante International, acționarii companiei fiind grupul sud-african Naspers, cu o participație de aproximativ 80% și omul de afaceri Iulian Stanciu.
Idea Bank (fosta Romanian International Bank) a fost preluată în anul 2014 de către Getin Holding, unul dintre cele mai mari grupuri financiare din Polonia. Banca oferă produse și servicii persoanelor fizice și IMM-urilor, mizând pe dezvoltarea noilor tehnologii (internet si digital banking) și având o răspândire teritorială selectivă, operând cu 33 de sucursale la nivel national.