Retailerul eMAG a închis punctul de livrare din complexul comercial Băneasa Shopping și pregătește pentru 15 septembrie redeschiderea acestuia sub forma unui showroom, avansându-l ca "posibil cel mai mare showroom din rețea".
Înainte de a fi prezentată aici, informația a fost anunțată cu mult înainte pe Profit Insider
Reprezentanții eMag au confirmat pentru Profit.ro pregătirea noului showroom.
La rândul lor, clienții sunt anunțați că ar urma să aibă "o experiență memorabilă."
CITEȘTE ȘI FOTO Confirmare: Retailerul low-cost japonez cu cea mai rapidă expansiune, ajuns în 5 ani la afaceri de aproape 2 miliarde dolari datorită prețurilor reduse, a intrat în RomâniaÎn toamna anului trecut, eMAG, cel mai mare retailer local online a deschis la Timișoara cel mai mare showroom din afara Bucureștiului, de aproape 900 de metri pătrați.
eMAG a deschis primul showroom în 2008, în București, în cadrul Grant Shopping Center din cartierul Crângași. În prezent, eMAG are câte două showroom-uri proprii în Capitală și în Timișoara și câte un showroom în orașele Brașov, Cluj-Napoca, Constanța, Craiova, Galați, Iași, Oradea, Ploiești și Sibiu. eMAG mai are două puncte de livrare proprii, în Băneasa și Pitești.
În 2017, compania a investit 63 milioane de euro, dintre care 2 milioane de euro în programele de dezvoltare a angajaților, 10 milioane de euro în automatizări logistice, 27 milioane de euro în dezvoltarea tehnologică (platforma de marketplace, aplicația de mobil) și 24 milioane de euro în dezvoltarea internațională (compania operând în Bulgaria, Ungaria și Polonia).
Numărul total de clienți înregistrat de eMAG, până în 2017, a fost de circa 7,6 milioane de clienți, dintre care 4,2 milioane de clienți în România, aproape 1 milion de clienți în Bulgaria, 1 milion de clienți în Polonia și 1,4 milioane de clienți în Ungaria.
CITEȘTE ȘI Euro Pool System, parte a unuia dintre cei mai mari furnizori de servicii logistice pentru ambalaje în industria alimentară din Europa, a intrat pe piața localăAnul trecut, compania a avut aproximativ 1,7 milioane de clienți noi, dintre care 800.000 în România, iar numărul aplicațiilor eMAG instalate a fost de aproximativ 1,2 milioane. În prezent, pe platforma marketplace există 3,2 milioane de produse.
În 2017, eMAG România a înregistrat o cifră de afaceri de 2,58 miliarde lei, în creștere cu 28% față de anul precedent, iar cifra întregului grup eMAG a crescut până la 4,06 de miliarde de lei, în creștere cu 30% față de anul trecut.
eMAG este administrat de Dante International, acționarii companiei fiind grupul sud-african Naspers și omul de afaceri Iulian Stanciu, cu o participație sub 23%.
Grupul eMAG cuprinde companiile eMAG, Conversion Marketing, PC Garage, Depanero și Fashion Days.