Cel mai mare retailer online din România, eMag, a scos la vânzare peste 750.000 de produse de Black Friday în Ungaria și Bulgaria, eveniment desfășurat vineri, potrivit datelor transmise de companie la solicitarea News.ro.
În Ungaria, compania a scos la vânzare 450.000 de produse, cu reduceri de până la 80%.
”500 de parteneri au oferte în marketplace de Black Friday. Surprize pregătite de eMag pentru Black Friday Ungaria: pachete turistice în Turcia, Grecia Malta și Ungaria, în peste 40 de spații hoteliere, între 3 și 5 stele, cu mic dejun inclus și ultra all inclusive, cu reduceri de până la 70%”, au transmis reprezentanții companiei agenției News.ro.
În Bulgaria, numărul produselor depășește 300.000 în oferta de Black Friday, iar cel al partenerilor din marketplace este de 300.
CITEȘTE ȘI VIDEO Căștile audio pot fi transformate în mijloace de spionare a utilizatorilor”Surprize pregătite de eMAG pentru Black Friday Bulgaria: automobile, motociclete, ATV, case din prefabricate, iahturi, echipamente și mașini agricole”, au menționat reprezentanții companiei.
Vânzările eMag în România, de Black Friday, au depășit 300 de milioane de lei (66,7 milioane euro). Potrivit informațiilor afișate de retailer, au fost vândute peste 32.000 de televizoare, 113 bijuterii cu diamante și aproape 13 kilograme de aur.
Printre cele mai vândute produse s-au mai numărat parfumurile (peste 39.000), electrocasnicele mici (peste 87.000), produse pentru casă (peste 182.800), componente PC și periferice (peste 56.300).
În cazul produselor speciale, au fost vândute 113 bijuterii cu diamante. Cantitatea de aur achiziționată a fost de 12.956 de grame. Numărul total de vizite pe site a fost de 6.236.230, iar timpul total petrecut de toții utilizatorii pe site-ul eMag a reprezentat echivalentul a 164 de ani, 40 de zile și 22 de ore.