Telekom România, al treilea jucător pe piața de telefonie mobilă, controlat de gigantul german Deutsche Telekom, a lansat o soluție care le permite utilizatorilor să verifice și să rezolve automat problemele apărute la conexiunea de internet fix, a declarat vineri directorul comercial pe segmentul rezidențial în cadrul companiei, Frantisek Mala.
”Instrumentul, inclus atât în MyAccount, cât și în MyAccount Mobile App, îi ajută pe clienți să verifice, să marcheze automat problemele apărute la conexiunea de internet fix”, a explicat Mala într-o conferință de presă.
Aplicația are o rată de succes de circa 70% în rândul clienților Telekom, potrivit informațiilor transmise de reprezentanții companiei, scrie News.ro.
La începutul anului viitor, compania se va concentra, pe partea de TV, pe Campionatul Mondial de Handbal masculin, exclusiv la Dolce Sport, și pe reorganizarea site-ului dolcesport.ro și a aplicației Dolce Sport.
Mala consideră că avansul economic din acest an a fost observat și pe piața serviciilor de telecomunicații, odată cu creșterea gradului de penetrare a smartphone-urilor.
”Piața de telecomunicații din România este matură, cu cinci jucători importanți pe segmentul comunicațiilor. Avansul economic, însoțit de o creștere a cheltuielor, este resimțit și pe piața serviciilor de telecomunicații”, a punctat directorul comercial.
Principalii concurenți ai Telekom pe piața românească sunt Orange și Vodafone.
În cel de-al treilea trimestru al acestui an, veniturile din servicii fixe ale Telekom România au crescut cu 3,9% față de aceeași perioadă a anului trecut, la 149,1 milioane de euro, iar veniturile din servicii mobile au urcat cu 2,7%, la 112,1 milioane euro.