eMAG Marketplace a ajuns la peste 4.000 de magazine partenere, cu peste 74% mai mult față de aceeași perioadă a anului trecut și a generat vânzări de peste 350 de milioane de lei în primele șase luni ale acestui an.
În oferta eMAG sunt prezente peste 1,4 milioane de produse din 1.600 de categorii.
Categoriile cu cel mai mare număr de magazine partenere sunt Home & Deco, Produse pentru copii, Do-it-yourself și Fashion. Platforma înregistrează lunar peste 20 de milioane de vizite.
Platforma eMAG Marketplace oferă produse din game diferite și lasă posibilitatea fiecărui magazin partener să își stabilească singur condițiile comerciale, taxele de livrare, politica și taxele de retur, precum și prețurile.
Până la finalul anului, vânzările realizate pe platforma Marketplace vor ajunge la 29% din totalul vânzărilor eMAG, spun reprezentanții companiei.
„Estimăm că până la finalul anului vom genera vânzări de peste 800 de milioane de lei. De asemenea, continuăm programul de creștere accelerată lansat în ianuarie 2017 și dorim să ajungem la 7.000 de selleri până la finalul acestui an”, a declarat Florin Filote, director eMAG Marketplace.
În anul 2016, eMAG a investit în platforma Marketplace peste 2 milioane de euro pentru achiziția de hardware și facilitarea procesului de integrare a magazinelor partenere.
Companie românească înființată în 2001, eMAG este cel mai mare retailer local online, cu prezență și în Bulgaria, Ungaria și Polonia.
Dante International, operatorul eMAG.ro, a consemnat vânzări în România de 2,02 miliarde de lei în 2016, cu 45% mai mult față de anul precedent. Retailerul înregistrează în propria contabilitate și vânzările din Bulgaria și Ungaria, care însumează 380 milioane de lei.
eMAG este administrat de Dante International, acționarii companiei fiind grupul sud-african Naspers și omul de afaceri Iulian Stanciu, cu o participație sub 23%.