Elefant Online își majorează capitalul și lansează obligațiuni

Elefant Online își majorează capitalul și lansează obligațiuni
scris 16 nov 2021

Elefant Online își va majora capitalul social cu echivalentul în lei a 2 milioane de euro. Anterior, acționarii au decis realizarea unui plasament privat de obligațiuni denominate în lei.
 
“Sumele atrase în cadrul majorării de capital și al noii emisiunii de obligațiuni vor asigura infuzia de capital necesară pentru a ne atinge obiectivele de creștere. Pe de o parte, ne vom concentra pe eficientizarea operațională a business-ului existent, experiența utilizatorilor și automatizarea livrărilor. Pe de altă parte, vom investi resurse în Elefant Marketplace. Acesta este finalizat din punct de vedere tehnic și va fi lansat în curând. Vom investi în dezvoltarea sa, în promovare și în consolidarea relațiilor cu partenerii din marketplace”, declară Sergiu Chircă, CEO Elefant.ro.

Cum să-ți optimizezi site-ul web CITEȘTE ȘI Cum să-ți optimizezi site-ul web
Urmărește-ne și pe Google News

Elefant este una dintre principalele platforme de comerț electronic din România, cu o rată anuală compusă de creștere (CAGR) a GMV (gross merchandise value) de 32% între 2018 și 2020.

În primul semestru al acestui an Elefant a înregistrat o valoare a GMV de aproximativ 121 milioane lei, față de 117 milioane lei în primele șase luni ale anului 2020.

Cele mai comune înșelătorii la care sunt expuse companiile CITEȘTE ȘI Cele mai comune înșelătorii la care sunt expuse companiile

În 2018, compania a mai derulat o emisiune de obligațiuni, listată pe piața AERO administrată de  Bursa de Valori București până în luna septembrie a acestui an, atunci când fondurile atrase au fost returnate investitorilor ca urmare a ajungerii la scadență a emisiunii.

Fondat în 2010, Elefant s-a extins și în afara țării deschizând o filiala la Chișinău, în Republica Moldova - magazinul online local elefant.md.

viewscnt
Afla mai multe despre
elefant online
capital social