Electrolux avertizează că inflația a redus cererea pentru produsele sale și că ia măsuri de reducere a costurilor

Electrolux avertizează că inflația a redus cererea pentru produsele sale și că ia măsuri de reducere a costurilor
scris 13 sep 2022

Compania suedeză Electrolux a anunțat planuri de reducere a costurilor și a avertizat că profitul său va scădea, în condițiile în care inflația ridicată și încrederea scăzută a consumatorilor micșorează cererea pentru electrocasnicele sale, transmite Reuters.

Cererea de electrocasnice în Europa și Statele Unite a scăzut într-un ritm accelerat în trimestrul trei, stocurile mari ale retailerilor și dezechilibrele lanțului de aprovizionare mărind costurile și ineficiența, a spus Electrolux.

Urmărește-ne și pe Google News
EXCLUSIV Lista datornicilor trimisă de ANAF la Poliție are în frunte CFR Marfă și la coadă mii de firme cu datorii mai mici de 100 de lei. Guvernul a pregătit un mecanism de salvare a CFR Marfă CITEȘTE ȘI EXCLUSIV Lista datornicilor trimisă de ANAF la Poliție are în frunte CFR Marfă și la coadă mii de firme cu datorii mai mici de 100 de lei. Guvernul a pregătit un mecanism de salvare a CFR Marfă
Evenimente

28 noiembrie - Profit Financial.forum

”Este de așteptat ca veniturile grupului să scadă semnificativ în trimestrul trei, în comparație cu trimestrul doi, excluzând și costul unic de ieșire de pe piața din Rusia”, a spus grupul într-un comunicat.

În trimestrul aprilie-iunie, Electrolux a înregistrat un profit operațional mai slab decât se aștepta, de 560 de milioane de coroane suedeze (53,4 milioane de dolari), scrie News.ro

Cel mai mare producător de electrocasnice din Europa a declarat că reducerile de costuri în Europa și America de Nord vor avea ca rezultat o contribuție semnificativă la obținerea unor rezultate pozitive în 2023.

”Programul, care începe imediat, se va concentra pe reducerea costurilor variabile, cu o atenție deosebită dată eliminării ineficiențelor de cost în lanțul nostru de aprovizionare și producție”, a spus compania într-un comunicat.

În timp ce Electrolux a investit masiv în fabricile sale din America de Nord, CEO-ul Jonas Samuelson le-a spus analiștilor că pandemia și penuria de componente au întârziat creșterea producției locale.

”Până acum, atenția noastră s-a concentrat aproape exclusiv pe creșterea producției cu orice preț... Acum trebuie să trecem la o perspectivă mult mai mare de productivitate a costurilor, atât în ​​partea lanțului de aprovizionare, cât și în propria noastră producție.”

În Europa, a spus Samuelson, Electrolux se aștepta ca clienții să continue să întârzie achizițiile.

”Atâta timp cât vedem încrederea consumatorilor la aceste niveluri foarte scăzute, în combinație cu o inflație generală foarte mare... oamenii își vor ține portofelul destul de greu”, a spus el.

Acțiunile Electrolux au scăzut cu 42% în acest an. Electrolux a declarat că va detalia țintele de reducere a costurilor și costurile de restructurare în raportul său pentru trimestrul al treilea, care urmează să fie prezentat pe 28 octombrie.

viewscnt
Afla mai multe despre
electrolux
inflatie