Retailerul francez de echipamente sportive Decathlon își extinde accesibilitatea la nivel Business to Business, prin lansarea unui serviciu destinat companiilor, școlilor, cluburilor sportive și instituțiilor publice.
Noul serviciu lansat vine cu propuneri concrete pentru companiile care vor să creeze spații dedicate sportului sau vor să echipeze spațiile de relaxare. Include și oferte pentru cadouri sau carduri cadou pentru angajați, parteneri sau furnizori, echipamente pentru teambuilding-uri sportive, produse pentru mobilitate urbană, care contribuie la reducerea amprentei de carbon, precum și produse și echipamente destinate utilizării zilnice.
28 noiembrie - Profit Financial.forum
Se adresează în egală măsură școlilor, care pot beneficia de oferte personalizate și consultanță pentru echiparea sălilor de sport, dar și cluburilor, pentru echipamente sportive speciale.
Compania Decathlon a intrat în România în 2009, când a deschis magazinul din cartierul Militari din București. În prezent, Decathlon are o rețea de 27 de magazine pe plan local.
Decathlon este deținut de familia franceză Mulliez, care mai controlează hipermarketurile Auchan și rețeaua de bricolaj Leroy Merlin.