Fashion Days anunță că a înregistrat anul trecut, în România,o cifră de afaceri de 136 milioane de lei, cu 29% mai mare față de anul precedent, și că în acest an nivelul investițiilor va crește proporțional cu evoluția procentuală plănuită pentru acest an a business-ului, respectiv 50%.
Profit.ro a anunțat ieri că Dante International, operatorul eMAG.ro, cel mai mare retailer electroIT local, va prelua prin absorbție Fashion Days Shopping SRL, compania care administrează www.fashiondays.ro. Fuziunea va deveni operațională la 1 iulie, calculele fiind că operațiunea va conduce la eficientizarea activității companiei.
Investițiile realizate în 2016 au fost direcționate în zona operațională, prin deschiderea unui depozit central cu o suprafață cu 50% mai mare față de cel anterior, în diversificarea portofoliului de produse, în noi servicii introduse pentru clienți (livrare și retur gratuite, wishlist), campanii de marketing și în lansarea unor noi versiuni ale aplicației mobile. Acestea au fost principalele motoare ale creșterii Fashion Days în 2016.
CITEȘTE ȘI Grupul de magazine de bijuterii Sterling Jewelers este acuzat de sute de foste angajate de hărțuire sexualăPentru cea de-a doua jumătate a anului, Fashion Days are în plan dezvoltarea unor versiuni noi ale aplicației, implementarea unei facilități de retur direct din contul clientului, conectarea prin rețelele sociale, un redesign al homepage-ului aplicației mobile și deschiderea de noi puncte de livrare împreună cu eMAG.
La mijlocul lunii martie, Fashion Days va lansa campania de promovare a colecțiilor sezonului primăvară – vară 2017, sub conceptul „Wear Confidence. Order Confidence". Compania va lansa anul acesta, în premieră, branduri noi, printre care Ipanema, Polo Ralph Lauren, Reply, G-Star, Camper, JYDC London, Pollini, Lacoste, Ted Baker sau Frankie Morello.
Cine sunt clienții Fashion Days, ce cumpără și cum
Femeile sunt cei mai activi cumpărători de haine, încălțăminte și accesorii (65%).
În România, majoritatea clienților provin din orașele mari ale țării: București, Constanța, Timișoara, Cluj-Napoca, Iași și Brașov.
În topul brandurilor cu cele mai mari vânzări se regăsesc United Colors of Benetton, Guess, Le coq Sportif, Pepe Jeans, Desigual, Diesel, Zee Lane, Calvin Klein, Nike, Esprit, Love Moschino, Next, Mango.
În ceea ce privește modalitatea de comandă, mobile-ul este prima opțiune în fashion, comenzile pe mobil atingând o creștere de peste 50% în prezent.
De asemenea, clienții Fashion Days au investit mai mult în fashion, astfel că în ultimul an și jumătate valoarea coșului de cumpărături a înregistrat o creștere semnificativă: coșul mediu de cumpărături a ajuns la 340 Lei, în creștere cu 10% față de anul precedent.