Casa de modă Dolce&Gabbana a lansat un nou parfum pentru câini, criticat însă imediat de susținătorii drepturilor animalelor, informează AFP.
"Inspirat de dragostea necondiționată a lui Domenico Dolce pentru micuțul său câine fidel Fefé, acest delicat amestec fără alcool combină aromele proaspete și delicate de ylang-ylang, mosc și lemn de santal", explică site-ul designerilor italieni.

"Un parfum tandru și încântător, conceput pentru o rutină jucăușă de frumusețe", le dă asigurări site-ul celor care doresc să dea 99 de euro pe acest parfum, scrie Agerpres.
La acest preț cumpărătorii primesc o sticlă de parfum, pe care a fost aplicată o labă de câine placată cu aur de 24 de carate, și un colier cu un medalion Dolce&Gabbana.
Însă asociația internațională pentru drepturile animalelor PETA consideră că "pulverizarea (câinilor) cu un parfum conceput pentru a plăcea oamenilor, așa cum este cazul aici, îi poate afecta considerabil".

Câinii "au sute de milioane de receptori suplimentari în nări și pot mirosi de 10.000 până la 100.000 de ori mai bine ca oamenii", a declarat pentru AFP fondatoarea PETA, Ingrid Newkirk, într-un comunicat transmis AFP.
Aromele pulverizate pe blana lor "le pot provoca iritații și stres și pot interfera cu capacitatea lor de a detecta alte mirosuri în mediul lor și de a comunica cu alte animale pe care le întâlnesc", a adăugat aceasta.