Coca-Cola a obținut profit și venituri în scădere, dar peste așteptările analiștilor în trimestrul al treilea, susținute de prețurile mai mari ale băuturilor răcoritoare și de cererea ridicată pentru apă și băuturi consumate de sportivi în America de Nord, transmite Reuters.
Cel mai mare producător de băuturi la nivel mondial a beneficiat de prețurile mai mari, mărimea mai mică a ambalajelor și de ambalajele premium, precum cele din sticlă și aluminiu, pentru creșterea veniturilor pe piețele dezvoltate, scrie News.ro.
Vânzările în America de Nord au urcat cu 3% în trimestrul al treilea încheiat pe 30 septembrie.
28 noiembrie - Profit Financial.forum
Cu toate acestea, profitul net al grupului a scăzut la 1,05 miliarde de dolari, respectiv 24 de cenți pe acțiune, de la 1,45 miliarde de dolari, sau 33 de cenți pe acțiune cu un an în urmă.
Excluzând elementele excepționale, Coca-Cola a câștigat 49 de cenți pe acțiune.
Veniturile nete din operațiuni au scăzut cu 7%, la 10,63 miliarde de dolari în trimestrul al treilea, acesta fiind al șaselea declin trimestrial consecutiv.
Analiștii anticipau în medie un profit de 48 de cenți pe acțiune, la venituri de 10,51 miliarde de dolari.