Chocolissimo, prezent pe piața din România din 2015, estimează vânzări de ciocolată belgiană de 1,2 milioane de lei în primul trimestru al acestui an, în creștere cu 100% față de aceeași perioadă a anului trecut.
“România este singura țară din grup care sărbătorește “Mărțișorul” și, datorită creșterii vânzărilor de produse specifice în această perioadă înregistrate în cursul anilor trecuți, am reușit să obținem dezvoltare de produse specifice și producție dedicată a acestor produse pentru piața din România” declară Aura Oprea, acționar Savorisa, compania care deține brandul Chocolissimo pe piața locală.
Cele mai vândute produse din portofoliul de ciocolată Chocolissimo sunt figurinele personalizate, produse pentru segmentul corporate, și respectiv chocotelegramele, mesajele cu litere din ciocolată, alese în special de clienții individuali care comandă online.
CITEȘTE ȘI Lanțul de restaurante KFC, intrat recent pe piața livrărilor la domiciliu, inaugurează o nouă unitate de tip Drive-Thru în BucureștiTelegramele din ciocolată sunt cele mai vândute produse online, iar valoarea medie a unei comenzi înregistrate pe Chocolissimo.ro este 150 lei.
“Telegramele din ciocolată sunt vedetele absolute în comenzile online, în special în perioadele de cadouri. De Valentine’s Day, 1 - 8 Martie sau de Paște, clienții aleg să își transmită sentimentele și urările într-o formă dulce, prin mesaje din ciocolată”, mai spune Aura Oprea.
Primul trimestru al anului reprezintă 30% din vânzările anuale ale brandului. În 2017, Chocolissimo a avut vânzări de 2,3 milioane de lei, iar pentru anul în curs estimează o creștere de 50%, până la 3,5 milioane de lei.
Chocolissimo a fost înființat în 2004 în Polonia, aparținând grupului MM Brown. Astăzi, compania operează în mai multe țări europene ca producător și distribuitor de produse din ciocolată de nișă.
Produsele Chocolissimo sunt create în Franța, Belgia, Germania, Țările de Jos, Elveția, Madagascar și Australia.