Producătorul local de modă Nissa, înființat în urmă cu aproape 12 ani, va intra pe piața americană luna viitoare, inaugurând un magazin de tip pop-up în Miami. Investiția va fi de 200-250 de mii de dolari, provenind din fonduri proprii și împrumuturi.
Kasparov vine în premieră în România. Detalii AICI
„Este un pop-up store, ceea ce înseamnă un contract pentru un an prin care testăm și, în funcție de rezultate, vom lua o decizie”, a spus Denisa Radian, CEO Nissa, specificând că investiția mai mică se datorează tipului de magazin.
Nissa intenționează să-și extindă lanțul de magazine în America deoarece piața americană de fashion este matură, iar compania vrea să atragă tipuri noi de clienți.
„Ideea este să avem un magazin, să fie poziționat undeva, iar oamenii să vină la noi, să încerce produsele, să le atingă”, a declarat CEO-ul, specificând că următorul plan este integrarea magazinului online cu cel offline.
În luna iulie, compania s-a extins pe piața poloneză, inaugurând un magazin în Varșovia.
În România, compania a păstrat magazine în marile centre comerciale, închizând, însă, majoritatea magazinelor stradale.