Centrul comercial Băneasa Shopping City împlinește anul acesta 9 ani de activitate la finalul cărora anunță peste 150 de milioane de vizite acumulate pe tot parcursul acestor ani.
Băneasa Shopping City s-a bucurat de succes în rândul publicului încă de la deschiderea oficială, din 18 aprilie 2008, iar de atunci, numărul vizitelor a crescut în fiecare an, media anuală de evoluție a celor 9 ani fiind de 7%, spun reprezentanții centrului comercial.
„De peste 9 ani, Băneasa Shopping City oferă vizitatorilor săi experiențe inedite și proiecte desfășurate în premieră, precum și exclusivități în oferta de branduri, toate acestea fiind elemente ale unui mix orientat spre client, ce ne diferențiază de toate celelalte centre comerciale. Vom continua să înregistrăm noi standarde de performanță și să fim atenți la feedback-ul clienților, iar în semn de prețuire a unui parteneriat care împlinește în luna aprilie 9 ani, lansăm invitația de a sărbători împreună acest moment special și de a marca noi premiere, de data aceasta prin parteneriatul cu celebra trupă internațională Cirque du Soleil”, a declarat Arthur Popa, CEO Băneasa Developments.
28 noiembrie - Profit Financial.forum
Vânzările totale înregistrate în Băneasa Shopping City au avut o creștere de peste 90% la finalul anului 2016, față de cifrele raportate în primul an de funcționare.
Oferta comercială a Băneasa Shopping City numără un total de 280 de magazine dispuse pe o suprafață totală destinată spațiului de retail de 55.000 metri pătrați.
Băneasa Shopping City face parte din complexul imobiliar Băneasa, controlat de omul de afaceri Gabriel ”Puiu” Popoviciu, care curpinde magazinul Ikea, o galerie Carrefour și un magazin Brico Depot.
Băneasa Shopping City a fost deschis în 2008 în urma unei investiții de 150 de milioane de euro.