Carrefour va renunța la 3.000 de angajați

Carrefour va renunța la 3.000 de angajați
scris 5 mai 2019

Retailerul francez Carrefour, operatorul celui mai mare lanț de hipermarketuri din Europa și al doilea mare jucător de profil la nivel global, intenționează să renunțe la 3.000 de angajați la hipermarketurile sale din Franța printr-o schemă de plecări voluntare, mai mult decât s-a anunțat inițial, a confirmat pentru Reuters un purtător de cuvânt al companiei.

În Franța, Carrefour este cel mai mare angajator din sectorul privat, aici lucrând 115.000 dintre cei 384.000 de angajați la nivel global, arată Agerpres.

Urmărește-ne și pe Google News

Conform planului strategic "Carrefour 2022", menit să majoreze profiturile și vânzările, compania intenționa anterior să concedieze aproximativ 1.230 de angajați.

Evenimente

28 noiembrie - Profit Financial.forum

Obiectivul Carrefour este să semneze un acord cu sindicatele până la mijlocul acestei luni și apoi să implementeze planul în semestrul doi din 2019.

FOTO Iulian Stanciu, șeful eMAG, readuce pe piață brandul TV Diamant CITEȘTE ȘI FOTO Iulian Stanciu, șeful eMAG, readuce pe piață brandul TV Diamant

Carrefour intenționează să vândă 273 de foste magazine Dia și să reducă mărimea hipermarketurilor sale din Franța. De asemenea, vor fi vândute mai multe produse organice, ținta până în 2022 fiind triplarea vânzărilor pe acest segment, la cinci miliarde de euro.

În urma măsurilor de restructurare, Carrefour speră să facă economii anuale de două miliarde de euro (2,45 miliarde de dolari) până în 2020.

Profit.ro a relatat recent că retailerul francez Carrefour și-a majorat vânzările nete în România cu peste 6% anul trecut, până la o nouă valoare record, de aproape 1,9 miliarde de euro.

Astfel, vânzările nete pe piața românească au crescut cu 6,12%, de la 1,78 miliarde de euro în 2017 la 1,89 miliarde de euro. Incluzând TVA, vânzările grupului francez în România au avansat cu 4,3% în termeni comparabili, până la 2,01 miliarde de euro.

Rețeaua locală de magazine Carrefour s-a extins cu aproape 40 de unități anul trecut, până la 360 de magazine, din care 35 hipermarketuri, 261 supermarketuri, 51 magazine de proximitate și 13 magazine cash&carry.

FOTO Kaufland retrage de la vânzare un produs ce poate fi periculos CITEȘTE ȘI FOTO Kaufland retrage de la vânzare un produs ce poate fi periculos

La nivel global, Carrefour a raportat vânzări nete de 76 miliarde de euro în 2018, în scădere cu 3% față de anul anterior. La 31 decembrie, grupul opera o rețea de 12.111 magazine.

Retailerul francez a raportat un profit din operațiuni recurente de 1,938 miliarde de euro, în creștere cu 4,6%, însă pierderile nete s-au adâncit la 561 milioane de euro, de la 531 milioane de euro în 2017.

 

 

 

 

viewscnt
Afla mai multe despre
carrefour
vanzari nete
rezultate
romania
vanzari record
magazine