Vânzările Carrefour în România au crescut cu două cifre în primul trimestru, continuând trendul pozitiv din ultima parte a anului trecut. Retailerul francez, care, potrivit surselor Profit.ro, se pregătește să semneze preluarea hipermarketurilor cora România, a deschis un singur magazin pe piața locală în intervalul analizat.
Carrefour a obținut vânzări de 638 milioane de euro (TVA inclus) în România în primele trei luni, în creștere cu 12,5% în termeni comparabili față de perioada similară a anului trecut.
Creșterea vine după un avans de 17,8% înregistrat în ultimul trimestru din 2022, când vânzările au atins 758 milioane de euro.
CITEȘTE ȘI CONFIRMARE Carrefour - în ultima etapă pentru a prelua operațiunile cora în RomâniaCarrefour și-a încetinit expansiunea pe piața locală, deschizând un singur magazin în prima parte a anului, comparativ cu 21 de magazine deschise în ultimul trimestru al anului trecut. La finele lunii martie, rețeaua Carrefour cuprindea 404 de magazine.
Carrefour a încheiat anul 2022 cu vânzări nete de aproape 2,33 miliarde de euro în România, în creștere cu 11,3% de la 2,09 miliarde de euro în 2021. Incluzând TVA, vânzările s-au majorat cu 9%, până la 2,62 miliarde de euro.
Carrefour operează o rețea de circa 12.000 de magazine în Europa, din care aproape jumătate în Franța, fiind cel mai mare retailer din sectorul alimentar de pe continent și al doilea din lume, cu 14.216 de magazine în total la finele lunii martie.