Grupul francez de distribuție Carrefour, prezent și pe piața din România, a confirmat luni că a preluat Dejbox, un startup specializat în livrarea de mâncare la birou în zonele suburbane din Franța, transmite Reuters.
Termenii financiari ai tranzacției nu au fost dezvăluiți, scrie Agerpres.
"Prin această achiziție, Carrefour își extinde oferta în domeniul e-comerțului alimentar, atât din punct de vedere al produselor, cât și al clientelei", a informat grupul de distribuție, într-un comunicat de presă în care confirmă o informație publicată anterior în cotidianul Le Figaro.
Înființat în anul 2015, Dejbox livrează 400.000 de porții de mâncare în fiecare lună în zonele suburbane din Lille, Lyon, Paris, Bordeaux, Nantes și Grenoble. Start-upul are aproximativ 300 de angajați și a realizat o cifră de afaceri de peste 10 milioane de euro în 2018, iar în 2019 cifra de afaceri ar urma să ajungă la 20 milioane euro, susține Carrefour.