Bonami, retailer ceh de mobilier și decorațiuni, a încheiat primul trimestru cu o creștere de circa 50% a vânzărilor pe piața românească, la 1,7 milioane de euro.  
  Printre categoriile de produse care s-au evidențiat în ceea ce privește cererea se numără canapele, saltele și perne, ceea ce indică faptul că oamenii doresc în continuare să investească pentru a-și face căminul mai confortabil, deoarece petrec mult timp acasă, spune retailerul.
  
 La nivel de grup, compania țintește, anul acesta, vânzări de aproape 100 milioane de euro, din care peste 10% realizate în România. Totodată, retailerul pregătește intrarea pe 4 noi piețe.
 „ Am dori să intrăm pe patru noi piețe. Vizăm fostul bloc estic: Balcani și țările baltice", a afirmat CEO-ul Bonami, Pavel Vopařil.
  Bonami a intrat pe piața locală în octombrie 2016. România a fost a treia piață străină pe care retailerul online a decis să se lanseze, după Slovacia și Polonia. Ulterior, compania a intrat și pe piața din Ungaria.
 
				    


















 
															 														 
															 																											 
															 																											 
															 																											 
															 																											 
										
																											 
										
																											 
										
																											 
										
																											 
										
																											 
										
																											 
										
																											 
										
																											 
					 
			 
			 
			 
			 
			 
			 
			 
			 
			 
			 
			 
			 
			 
			 
			 
			