Bonami, retailer ceh de mobilier și decorațiuni, a încheiat primul trimestru cu o creștere de circa 50% a vânzărilor pe piața românească, la 1,7 milioane de euro.
Urmărește-ne și pe Google News
Printre categoriile de produse care s-au evidențiat în ceea ce privește cererea se numără canapele, saltele și perne, ceea ce indică faptul că oamenii doresc în continuare să investească pentru a-și face căminul mai confortabil, deoarece petrec mult timp acasă, spune retailerul.
Evenimente
28 noiembrie - Profit Financial.forum
CITEȘTE ȘI VIDEO Fitbit, prima lansare de la preluarea de către Google: Luxe, o brățară inteligentă care permite inclusiv monitorizarea nivelului de stres
La nivel de grup, compania țintește, anul acesta, vânzări de aproape 100 milioane de euro, din care peste 10% realizate în România. Totodată, retailerul pregătește intrarea pe 4 noi piețe.
„ Am dori să intrăm pe patru noi piețe. Vizăm fostul bloc estic: Balcani și țările baltice", a afirmat CEO-ul Bonami, Pavel Vopařil.
Bonami a intrat pe piața locală în octombrie 2016. România a fost a treia piață străină pe care retailerul online a decis să se lanseze, după Slovacia și Polonia. Ulterior, compania a intrat și pe piața din Ungaria.