Producătorul de biciclete Pegas și-a anunțat intrarea pe piața europeană prin listarea pe cinci marketplace-uri Amazon: Spania, Franta, Germania, Italia și Marea Britanie.
Brandul intenționează să se extindă și în Statele Unite ale Americii.
„Am făcut teste în primele 6 luni și cererea pe Amazon la anumite produse depășește chiar și de câteva zeci de ori puterea de absorbție a pieței din România. Ne vom lista pe cele 5 marketplace-uri europene - Spania, Franta, Germania, Italia și Uk, de unde se pot trimite produse pe tot teritoriul UE”, spune Andrei Botescu, CEO Pegas.
Până la finalul anului 2020, Pegas va deschide cel puțin zece magazine pe lângă cele existente, iar produsele brandului vor ajunge în 400 de magazine și cinci lanțuri mari de retail.
CITEȘTE ȘI Retailerul român PPT mizează pe dezvoltarea online și recrutează un fost manager al eMagÎn același timp, Pegas va derula un proiect în valoare de trei milioane de euro cu finanțare europeană care va asigura cercetarea și dezvoltarea produselor și deschiderea unei linii de producție integrate la noi in țară.
Pegas a lansat lansează sistemul de franciză, investiția într-o franciză Pegas fiind cuprinsă între 5.000 și 25.000 de euro, în funcție de dotările dorite în magazin. Firma a înregistrat anul trecut o cifră de afaceri de 8,81 milioane de lei, în creștere cu 25,4% față de 2016.
Bicicletele Pegas au apărut pe piață la începutul anilor ‘70, fiind produse la fabrica de armament din Zărnești - “6 Martie”, redenumită Tohan Zărnești.
În anii de glorie, fabrica producea lunar 30.000 de biciclete. În 2017, Atelierele Pegas a produs 25.000 de biciclete sub cele 28 de modele Pegas existente pe piață, de la 15.000 de biciclete în 2016 și 8.000 de biciclete în 2015.
Ținta conducerii companiei este atingerea unui business de 5 milioane de euro până în 2020.