Arabesque inaugurează un magazin MatHaus în București

Arabesque inaugurează un magazin MatHaus în București
scris 8 mai 2018

Compania Arabesque, distribuitor de materiale de construcții și finisaje, deschide un nou magazin sub brandul MatHaus, în București, investiție de 10 milioane de euro.

În investiție este inclusă și modernizarea unităților din Galați, Constanța, Craiova, Pitești și Oradea, toate sub brandul MatHaus, divizia de retail Arabesque.

Urmărește-ne și pe Google News

Înființat în 1994, Arabesque este unul dintre principalii distribuitori de materiale de constructii și finisaje.

Potrivit unui studiu comandat de Arabesque, piața construcțiilor a avut o evoluție pozitivă în 2017, iar cifrele din primul trimestru 2018 arată un trend încurajator. Pe fondul creșterii economice , cererea de spații de birouri, locuințe și construcții industriale a avansat semnificativ, astfel că afacerile din acest sector s-ar putea apropia în acest an de borna de 30 de miliarde de lei, cu 3 miliarde de lei peste nivelul din 2016.

Date preliminarii: Piața de e-commerce a atins 2,8 miliarde euro și se îndreaptă spre 5 miliarde euro. Firmele de curierat, obligate să își schimbe modelul de business CITEȘTE ȘI Date preliminarii: Piața de e-commerce a atins 2,8 miliarde euro și se îndreaptă spre 5 miliarde euro. Firmele de curierat, obligate să își schimbe modelul de business

Arabesque deține 38 de centre comerciale în România, Moldova, Ucraina și Bulgaria. 

Compania a deschis un prim centru în Chișinău, Republica Moldova, în 2005. A urmat Ucraina, unde are o rețea alcătuită din 20 de filiale în principalele orașe din Ucraina, care operează sub numele Budmax. În luna septembrie 2007, compania a inaugurat o filială la Sofia, în Bulgaria, iar la sfârșitul aceluiași an a deschis un centru și în Serbia.

Echipa din România are circa 2.700 de persoane, iar forța logistică este asigurată de aproximativ 1.000 de camioane.

viewscnt
Afla mai multe despre
arabesque
mathaus
magazin