Românii care își doresc ceasuri în tendințe, cu mecanisme de calitate, de la branduri mid-level și mass-market, sunt dispuși să cheltuiască, în medie, 375 de lei per produs.
Anul trecut, 70% dintre ceasurile vândute pe WatchShop.ro au fost ceasuri bărbătești, 25% pentru damă, iar 5% fac parte din categorii speciale, precum ceasurile tematice și cele pentru copii. Cei mai mulți clienți au cumpărat ceasuri din categoriile mid-level, cu prețuri cuprinse între 301 lei și 800 de lei (reprezentând 45% din totalul achizițiilor) și mass-market, cu prețuri sub 300 de lei (40%).
Restul de 15% dintre ceasurile cumpărate de clienții WatchShop fac parte din categoria premium, cu prețuri ce depășesc 800 lei.
CITEȘTE ȘI În Rotterdam, dacă ai „haine de firmă”, trebuie să umbli cu chitanța în buzunar. Poliția are ordin să te oprească, îmbrăcămintea poate fi confiscată „Valoarea medie a unui ceas a crescut, începând cu a doua jumătate a anului trecut, odată cu interesul pasionaților de orologerie de a cumpăra mai multe modele pentru uz personal, pentru a le asorta mai ușor ținutelor zilnice, dar și pe fondul creșterii bugetului destinat achizițiilor de ceasuri cadou”, spune Dragoș Diaconu, CEO WatchShop.ro.
Din totalul ceasurilor cumpărate, în 2017, de la WatchShop, 7,5% au fost făcute cadou. Anul trecut, valoarea medie a ceasurilor pentru cadouri a fost de 460 de lei. Cele mai căutate branduri de ceasuri pe WatchShop.ro au fost (în ordine alfabetică): Accurist, Casio, Citizen, Festina, Fossil, Ingersoll, Orient, Seiko, Sekonda, Suunto, Tissot și Zeppelin.
Cele mai multe achiziții de la WatchShop sunt realizate de clienții din București (30%), care pot ridica produsele comandate și din showroom. Top 5 este completat de clienții din Cluj-Napoca, Timișoara, Constanța și Brașov, fiecare oraș generând circa 5% din totalul achizițiilor.