Abandonarea coșului de cumpărături, una dintre marile probleme ale retailerilor online

Abandonarea coșului de cumpărături, una dintre marile probleme ale retailerilor online
scris 29 ian 2019

Abandonarea coșului de cumpărături este una dintre cele mai mari probleme cu care se confruntă magazinele online din România, în contextul în care trei sferturi dintre cumpărători nu finalizează comenzile, intenționând să revină ulterior pentru încheierea procesului de achiziție, arată furnizorul polonez de servicii de automatizare a proceselor de marketing, ExpertSender, care s-a lansat astăzi în România.

Furnizorul atrage atenția că, în lipsa trimiterii unui reminder personalizat către clienți, majoritatea nu vor reveni pentru a finaliza achiziția, ceea se traduce prin pierderi semnificative în vânzări pentru retaileri, arată news.ro.

Urmărește-ne și pe Google News

”O soluție este trimiterea către clienți de mesaje care conțin recomandări de produse pe baza istoricului lor de navigare (contextualizate), ce pot genera până la 35% din veniturile magazinelor online, potrivit experților în automatizarea proceselor de marketing ExpertSender”, conform companiei.

viewscnt
Afla mai multe despre
magazine
retailer