Lanțul de cofetării Dulcinella, din Republica Moldova, care a fost preluat recent de fondul de investiții Cornelius H Group, a achiziționat cu 800.000 de euro un teren de 19.000 de metri pătrați în București, unde vrea să relocheze producția din Piatra Neamț.
După extinderea constantă a unităților de desfacere, fabrica Dulcinella începe extinderea națională la nivel de retail, produsele urmând a fi disponibile și în supermarketuri.
"Am analizat cu atenție piața în ultimii ani. Deși există deschidere spre zona de dulciuri artizanale, 70% dintre români folosesc preponderent lanțurile de retail pentru achiziția de dulciuri și produse de patiserie. Suntem hotărâți să păstrăm standardele înalte de calitate și în același timp să ajungem în casa fiecărui român. Așadar pasul următor este întrarea în supermarketuri, inclusiv sub private label, pentru fiecare dintre brandurile de retail", a spus Sergiu Diaconu, reprezentant acționari Dulcinella.
Dulcinella este un brand fondat în anul 2005, în Republica Moldova. Din 2019 s-a extins și în România cu peste 20 de magazine proprii în 10 orașe, dintre care 7 locații în București, având fabrică la Târgu Neamț și peste 120 angajati.