Producătorul de materiale de construcții AdePlast a înregistrat în primul trimestru o creștere cu 10% a business-ului.
„Cifra de afaceri înregistrată în primul trimestru 2018 a crescut cu 10% față de primul trimestru al anului precedent. Cu această dezvoltare, ne încadrăm în strategia proiectată anul trecut, evoluțiile pozitive realizându-se conform așteptărilor”, spune Daniel Stăncescu, CEO AdePlast.
“Întreaga piață s-a confruntat cu un început de an mai neobișnuit datorită condițiilor meteo. A fost un prim trimestru atipic pentru piața construcțiilor, pentru că vânzările au stat sub auspiciile condițiilor meteo din martie, care, în mod tradițional, e o lună de «dezmorțire». Însă, în perioada aceasta, piața recuperează masiv întârzierile din martie cauzate de vremea nefavorabilă. Din punct de vedere al acoperirii pieței, înregistrăm rezultate excelente în zona rezidențială, pe proiecte mari”, adaugă Daniel Stăncescu.
În intervalul menționat, compania a obținut rezultate provenite în mare parte din comercializarea materialelor de construcții în Ungaria și Bulgaria. “Exportul a atins o pondere de 10,5% în vânzările noastre, marcând o creștere cu 1,5 puncte procentuale față de perioada similară a anului precedent. Ne așteptăm în continuare la o dezvoltare însemnată pe piețele din Ungaria și Bulgaria și ne consolidăm în Republica Moldova. De asemenea, înregistrăm creșteri consistente a vânzărilor pe piețe occidentale ca Austria sau Marea Britanie, unde presiunea pe calitate este foarte mare”, adaugă Dainel Stăncescu.
Adeplast deschide o nouă platformă industrială la Isalnița, în apropiere de orașul Craiova. Platforma industrială a necesitat un aport investițional de 22 milioane euro. Investiția s-a făcut cu scopul de a deservi partea de sud a țării, Bulgaria, Serbia, precum și celelalte țări din fosta Iugoslavie.
La final de an, Adeplast va funcționa cu peste 400 de angajați pe platformele industriale de la Oradea, Ploiești, Roman și Craiova.