Idei curajoase și rezultate pe măsură. Care sunt cele mai remarcabile campanii creative de pe TikTok România, ce au realizat și cum

Rețeaua socială TikTok a fost locul desfășurării unora dintre cele mai interesante și eficiente campanii publicitare din ultimii ani, cu rezultate extraordinare pentru branduri.
Alatura-te Profit InsiderJoin Profit Insider
Idei curajoase și rezultate pe măsură. Care sunt cele mai remarcabile campanii creative de pe TikTok România, ce au realizat și cum

Susținute de idei originale, o comunitatea activă și instrumentele inteligente puse la dispoziție de platformă, s-a ajuns la succese memorabile.

Campanii de succes

Kaufland România și V8 Interactive au câștigat ultima ediție TikTok Ad Awards la categoria Greatest Branding cu campania 1 Million Challenge.

Aceasta și-a propus să crească comunitatea Kaufland la 1 milion de urmăritori pe TikTok în 50 de zile, dar a reușit să-și atingă targetul în doar 11 zile de la lansare.

Succesul a fost rodul unei combinații de formate, inversând rolul între administratorii contului și utilizatori și folosind pentru promovare reclame In-feed & Spark Ads.

Dincolo de atingerea rapidă a targetului, conținutul Kaufland a reușit să însumeze 21 de milioane de vizualizări.

Un alt exemplu remarcabil vine de la DORITOS România și OMD România, care și-au propus să capteze atenția publicului Gen Z pe TikTok.

Cu obiectivul de a genera awarness, campania a creat un manifest muzical dinamic, cu contribuția artistului Deliric și folosind eticheta #DoritosBoldSquad. Aceasta a maximizat indicatorii de engagement și reach, folosind funcțiile, tendințele și conținutul influencerilor.

La final, campania Doritos a obținut 3,2 milioane de utilizatori unici într-o singură zi cu formatul Top View, iar mesajele brandului au ajuns la 83% din audiență, peste obiectivul inițial de 60%.

O altă campanie impresionantă aparține Băncii Transilvania, care și-a propus să crească nivelul de awareness privind siguranța online și educarea în ceea ce privește măsurile bune de prevenție, precum folosirea parolelor sigure și protejarea datelor cu caracter personal.

Folosind formate de impact precum TopView și instrumente precum Smart+, campania le-a propus utilizatorilor să-și verifice cunoștințele și să învețe prin intermediul formularelor interactive de testare online cu întrebări simple și ușor de înțeles.

Campania a obținut rezultate solide la cei mai importanți indicatori de performanță, cu un cost per lead cu 7,7% mai mic, 7,1% mai multe lead-uri și o rată de conversie cu 38% mai mare față de campaniile care nu au folosit Smart+.

Instrumente de advertising: Smart+ și TopView

Creativitatea brandurilor este susținută pe TikTok cu instrumente inteligente și formate de impact, precum Smart+ și TopView.

Bazată pe inteligența artificială, Smart+ este o soluție creată special pentru a amplifica semnificativ rezultatele de marketing.

Advertiserii creează campania, iar Smart+ realizează automatizarea (gestionează targetarea, optimizarea și livrarea creațiilor), economisind timp și resurse și aducând rezultate mai bune.

Smart+ simplifică configurarea și gestionarea reclamelor, făcând totodată optimizări organice și plătite și automatizând generarea creațiilor.

TopView este cel mai puternic format publicitar de pe TikTok, fiind activ imediat după deschiderea aplicației, înaintea oricărui alt clip, cu sunet și pe tot ecranul.

Experiența video durează trei secunde și face apoi loc elementelor interactive, precum funcțiile de like, share, comentarii și branding.

Campaniile care folosesc acest format se bucură de creșteri ale ad recall-ului și awareness-ului de 60%, respectiv 50%.

Pentru acest an, din România au fost nominalizate la TikTok Ad Awards CE pentru Greatest Branding campaniile realizate de Pepsi și Samsung.

Pentru Greatest Performance, din țara noastră concurează Yoxo, SelfPay, Sephora, Flip.ro, Samsung Romania și Philips Romania.

Cea mai bună campanie per ansamblu va primi premiul Greatest TikTok, într-o ceremonie ce va avea loc astăzi, la Varșovia.

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News
NewsLetter

Pentru o sinteza cu cele mai importante evenimente economice ale zilei te rugam sa te abonezi la newsletter:

Ultimele ştiri
De weekend
Curs BNR
1 EUR5.0897 -0.00020.00 %
1 USD4.3711 +0.0047+0.11 %
1 GBP5.8278 +0.0078+0.13 %
1 CHF5.4198 -0.0144-0.26 %

Curs BNR oferit de cursvalutar.ro

News.ro
Cotidianul.ro
Playtech.ro
Cele mai citite