Compania Facebook a lansat ”Proiectul Jurnalism”, miercuri, prin care rețeaua de socializare încearcă să își îmbunătățească relația cu organizațiile de media, informează Reuters.
Ca parte din noul proiect, Facebook a transmis că se va concentra pe îmbunătățirea formatelor curente de prezentare a informațiilor, precum Live, 360 și Instant Articles.
Facebook a mai transmis că va testa o nouă funcție pentru Instant Articles prin care cititorii vor putea vedea mai multe articole simultan, într-un pachet, de la organizațiile de media preferate.
Reprezentanții companiei au mai spus că vor colabora cu organizații pentru a promova ”alfabetizarea în privința știrilor” și pentru a ajuta utilizatorii să decidă ce surse sunt de încredere, în timp ce vor continua să depună eforturi pentru reducerea numărului de știri false.
Compania Facebook a fost criticată în ultimele câteva luni pentru că nu a luat măsuri suficiente pentru a rezolva problema știrilor false distribuite pe platforma sa în timpul campaniei electorale pentru alegerile prezidențiale din Statele Unite ale Americii.

”Suntem foarte interesați să ne asigurăm că un mediu sănătos pentru știri și jurnalismul pot progresa”, a scris Fidji Simo, director de produs al Facebook, într-un mesaj publicat pe blog.
Facebook a mai transmis, miercuri, că va explora introducerea pauzelor publicitare în materialele video obișnuite. Compania a testat anterior formatul reclamelor pentru Facebook Live.
Lansarea ”Proiectului Jurnalism” a avut loc la mai puțin de o săptămână după ce compania a anunțat că îl angajează pe Campbell Brown, fost reporter și prezentator al CNN, pentru a conduce echipa de parteneriate media.