O estimare recentă arată că X (fostă Twitter) își va vedea veniturile din publicitate scăzând cu mai mult de jumătate.
Venirea lui Elon Musk și schimbările de ordin editorial făcute de acesta nu sunt pe placul companiilor de publicitate, care nu sunt deloc încântate când propriile reclame sunt afișate lângă postări extremiste.
Conform unei estimări făcut de Insider Intelligence, veniturile din publicitate ale companiei ar fi trebuit să scadă anul acesta cu 54,4%.
28 noiembrie - Profit Financial.forum
Însă, estimarea nu a apucat să ia în calcul noul exod al advertiserilor, care și-au oprit în masă campaniile, după ce acestea au rulat alături de postări care încurajează la ură, antisemite și naziste.
Astfel, pierderile X ar putea să fie și mai mari decât cele estimate.
Cel mai recent exod al advertiserilor vine după un raport Media Matters, care arăta postări ce promovau ideologia nazista alături de reclamele unor mari companii. Printre alții, și-au întrerupt campaniile de publicitate IBM, Disney și Apple.
Ca răspuns, X a dat Media Matters în judecată, pretinzând că aceasta a exagerat cu bună știință volumul de conținut antisemit din cadrul platformei.