Veniturile Facebook au crescut cu 40% în trimestrul al treilea, depășind așteptările analiștilor

Veniturile Facebook au crescut cu 40% în trimestrul al treilea, depășind așteptările analiștilor
scris 5 nov 2015

Profitul și veniturile Facebook au crescut peste așteptări în trimestrul al treilea, pe fondul unui avans puternic al veniturilor din publicitate, în condițiile în care cea mai mare rețea de socializare la nivel mondial a continuat să se extindă, potrivit Reuters.

Veniturile din publicitate au crescut în trimestrul al treilea cu 45,4%, la 4,3 miliarde de dolari, în timp ce veniturile totale au urcat la 4,5 miliarde de dolari, fiind cu 40,6% mai mari față de perioada similară de anul trecut. Analiștii consultați de Reuters anticipau venituri totale de 4,37 miliarde de dolari.

Urmărește-ne și pe Google News

Profitul net a avansat la 896 milioane de dolari, de la 806 milioane de dolari în trimestrul al treilea din 2014.

Facebook a înregistrat în trimestrul al treilea cheltuieli de 3 miliarde de dolari, cu 68% peste nivelul din perioada corespunzătoare a anului trecut. "Cred că investitorii ar vrea ca Facebook să investească în continuare, având în vedere oportunitățile pe care le are", a spus Shyam Patil, analist la Susquehanna Financial Group.

În primele nouă luni ale anului, veniturile Facebook au însumat 12,08 miliarde de dolari, înregistrând un avans de 40,3% față de perioada similară din 2014. Profitul net a fost de 2,12 miliarde de dolari în perioada ianuarie-septembrie, în scădere ușoară de la 2,23 miliarde de dolari în aceeași perioadă a anului precedent.

Acțiunile Facebook au urcat cu circa 5% ca urmare a publicării rezultatelor, la 109,34 dolari, maxim istoric.

La finele lunii septembrie, Facebook avea 1,55 miliarde de utilizatori activi pe lună, în creștere cu 14% față de aceeași perioadă din 2014, 1,39 miliarde dintre aceștia accesând rețeaua de socializare de pe dispozitive mobile.

Facebook are în prezent 8 miliarde de vizualizări de conținut video, dublu față de luna aprilie.

viewscnt
Afla mai multe despre
facebook
venituri
rezultate
rețea socializare
publicitate
profit
analiști
așteptări