Twitter anunță Blue for Business, un abonament dedicat companiilor și angajaților acestora.
În tot haosul stârnit după achiziționarea companiei de Elon Musk, Twitter continuă să lucreze la monetizarea pe bază de abonamente, din care va face parte și o subscripție pe care Musk vrea să o vândă companiilor.
Numit Blue for Business, acest abonament va permite companiilor să se diferențieze printr-o bifă specială și o imagine de profil pătrată.
28 noiembrie - Profit Financial.forum
În plus, vor putea fi identificați în acest fel și angajații companiilor. De exemplu, angajații Twitter vor avea în dreptul numelui de utilizator logo-ul companiei, cu pasărea albă pe fundal albastru.
Compania nu a oferit și alte informații despre facilitățile și modul în care Blue for Business va funcționa sau cât va costa. Va fi, probabil, mai scump decât abonamentul deja lansat pentru utilizatorii individuali.
Blue for Business este în prezent testat cu un număr mic de companii și urmează a fi lansat anul viitor.
Noul abonament extinde oferta de subscripții a companiei și face parte din strategia anunțată de la început de Elon Musk - scăderea dependenței de reclame și creșterea ponderii veniturilor din abonamente.