Digi Communications (DIGI) va închide acest an cu venituri totale similare de aproximativ 1,5 miliarde de euro, în linie cu rezultatul din 2021, a anunțat Serghei Bulgac, președintele grupului.
"În 2022, prin creștere organică, am putut să înlocuim complet vânzarea operațiunilor din Ungaria și, până la finele anului, ne așteptăm la venituri de aproximativ 1,5 miliarde de euro, în linie cu rezultatul anului trecut, dar cu o piață mai puțin. A fost un an bun, un an în care clienții România și Spania, piețele pe care operăm, ne-au susținut. Am ajuns la peste 20 milioane de linii generatoare de venituri. Digi are 8,7 milioane de clienți de telefonie mobilă la nivel de grup, din care 4,7 milioane în România, 3,6 milioane în Spania și 400.000 în Italia", a afirmat Bulgac.
Pe segmentul TV, grupul Digi numără 5,4 milioane de abonați, toți în România. Serviciile de internet fix acoperă 4,8 milioane de abonați, din care 4,1 milioane în România, diferența revenind pieței din Spania.
"Noi nu am majorat tarifele percepute clienților în acest an, nu avem de gând să le majorăm până la finele anului. Vom încerca să le menținem cât mai atractive serviciile noastre, cât mai accesibile din pespectiva prețului. Pentru 2023, vom încerca să nu majorăm tarifele. Nu putem promite că nu vom majora, nici Guvernul nu poate promite așa ceva", a spus reprezentantul grupului.
Potrivit datelor grupului, investițiile din acest an însumează 404 milioane de euro, creștere față de nivelul atins în primele 9 luni din 2021, cea mai mare parte in România și Spania.
"Vom închide anul 2022 pe partea de investiții cu o cifră similară anului 2021, când sumele destinate investițiilor s-au situat undeva la 560-570 milioane de euro. În ultimii 10 ani, 2102 - 2021, cifra investițiilor a depășit 3,4 miliarde de euro, din care 2,2 miliarde de euro în România. Investiția în rețea, în infrastructură este motorul creșterii noastre", a spus Bulgac.
Rezultatele grupului Digi la 9 luni 2022 sunt disponibile AICI.