Snap a lansat joi o platformă de jocuri în cadrul aplicației Snapchat, care oferă jocuri originale și de la terți, cum ar fi Tiny Royale, al companiei Zynga, pentru a determina utilizatorii existenți să folosească mai mult rețeaua și să atragă alții noi, transmite Reuters.
Snap a mai anunțat o serie de funcții și conținut noi pentru produsele existente, adăugând show-uri de la Bunim/Murray Productions și BuzzFeed, precum și filtre de realitate augmentată, scrie News.ro.
Compania a făcut anunțul la primul său summit pentru parteneri în Los Angeles, prezentând funcții și conținut cu care vrea să își păstreze baza de utilizatori cu vârste cuprinse între 13 și 34 de ani pe platforma sa de mesagerie, chiar dacă creșterea generală a numărului de utilizatori a stagnat.
28 noiembrie - Profit Financial.forum
Snap este concurată puternic pentru utilizatori și publicitate de companii finanțate mai bine, cum este Facebook, a cărei platformă de socializare sub nume propriu, precum și aplicația de fotografii Instagram au copiat cu succes funcții populare pe Snapchat, cum este stories, unde fotografiile și video-urile postate dispar după 24 de ore.
În 2018, Instagram a avut circa 400 de milioane de utilizatori activi zilnic pe versiunea sa de stories, de peste două ori mai mulți față de utilizatorii zilnici ai Snapchat.
Snap concurează pentru atenția utilizatorilor și cu rivali mai noi, cum ar fi TikTok, o aplicație pentru video-uri scurte deținută de compania chineză Bytedance.
Numărul utilizatorilor activi zilnic ai Snapchat a rămas constant sau a scăzut în ultimele câteva trimestre, dar aplicația este încă foarte populară în rândul utilizatorilor tineri.
Snapchat ajunge la 75% dintre utilizatorii cu vârste de 13-34 de ani și la 90% dintre cei de 13-24 de ani din Statele Unite.
Jocurile includ Bitmoji Party (Snap), Alphabear Hustle (Spry Fox), C.A.T.S. Drift Race (ZeptoLab), Snake Squad (Game Closure), Zombie Rescue Squad (PikPok) și Tiny Royale (Zynga) și pot fi jucate prin intermediul serviciului de mesagerie Chat.
Platforma de jocuri va avea publicitate video de șase secunde care nu va putea fi închisă, un format relativ nou care a contribuit la creșterea veniturilor companiei în trimestrul patru.
Snap a mai lansat noi ”lentile” pentru realitatea augmentată, sau filtre pentru video, inclusiv imagini precum Palatul Buckingham din Londra, clădirea Capitoliului din Washington DC și Turnul Eiffel din Paris.
În cadrul strategiei de a expune mai mult din conținutul său în afara platformei, compania a mai lansat “App Stories” cu parteneri precum Tinder, care va permite utilizatorilor să își actualieze profilele de dating cu Snapchat Stories.