Orange se înscrie în rândul operatorilor telecom care au decis să majoreze costul unor abonamente, date comparate de Profit.ro indicând o scumpire cu 1 euro la unele dintre abonamentele cele mai ieftine, dar având acum unele servicii suplimentate, precum traficul de date.
Astfel, de exemplu, cel mai ieftin abonament cu telefon este indicat acum la un cost de 11 euro, față de 10 euro anterior.
28 noiembrie - Profit Financial.forum
Contactați de Profit.ro, reprezentanții Orange au transmis că portofoliul a fost actualizat pentru a răspunde mai bine nevoilor clienților companiei.
"În ultimul timp, consumul mediu de date per utilizator a crescut constant și vedem o cerere semnificativă pentru mai multe resurse. Prețurile noilor abonamente reflectă valoarea beneficiilor și resurselor nou introduse, pe care clienții le pot accesa", se arată în răspunsul companiei.
Mai jos, noua ofertă Orange
Mai jos, vechea ofertă Orange
Mai jos noua ofertă Orange
Mai jos vechea ofertă Orange
Scumpirea este argumentată "în contextul creșterii majorității costurilor legate de operațiunile pentru furnizarea serviciilor de comunicații".
CITEȘTE ȘI Niro pune brandul Swissôtel pe hotelul său de cinci stele dezvoltat în cea mai fierbinte zonă imobiliară a Bucureștiului. Nicolae Dumitru se extinde în acest sectorContactați de Profit.ro, reprezentanții Vodafone au transmis: "Ajustarea de preț are o valoare de sub 1 euro (TVA inclus) pentru utilizatorii de abonamente, în funcție de tipul acestora. Această comunicare privind ajustarea prețurilor nu este adresată utilizatorilor de cartele preplătie și nici clienților persoane juridice.
Ajustarea prețurilor vine ca urmare a creșterii majorității costurilor asociate operațiunilor de furnizare a serviciilor de comunicații".
Și Telekom România a anunțat anterior că majorează prețurile abonamentelor fix și mobil, pentru clienții rezidențiali și de business, începând cu 15 aprilie, argumentând că decizie este generată de creșterea costurilor asociate furnizării serviciilor de comunicații.
CITEȘTE ȘI FOTO Facebook Messenger primește un mod întunecat secret. Cum poate fi activatÎn ianuarie, și RCS&RDS a anunțat că majorează tarifele lunare la anumite servicii Digi, începând cu luna martie, argumentându-și decizia și prin necesitatea de a reacționa la creșterea continuă a costurilor pe care le suportă, clienții care nu acceptă noile tarife având dreptul de a renunța la respectivul/respectivele servicii în termen de 30 de zile, fără plata vreunei penalități sau despăgubiri.
Anterior, Digi Communications criticase Ordonanța de Urgență 114/2018 privind o serie de măsuri fiscale adoptată la finele anului trecut de Guvern, arătând că aceasta este nefavorabilă dezvoltării sectorului de comunicații electronice și de energie din România, în condițiile în care crește semnificativ, fără o consultare corespunzătoare și fără vreo justificare serioasă, povara fiscală asupra operațiunilor din aceste sectoare, restricționând astfel investițiile și afectând clienții.
La finele anului trecut, înainte ca documentul să fie avizat de Guvern, marii jucători telecom s-au unit, în premieră, și au criticat Guvernul pentru aceste măsuri, arătând că sunt majorate taxe la un nivel excesiv și blocant, care vor fi o povară pentru toți utilizatorii de internet, telefonie și TV.
Recent, cum a anunțat Profit.ro, Orange, Telekom și Vodafone au atenționat autoritățile că dacă nu schimbă OU 114, vor merge la Curtea Constituțională