Salesforce este cea mai recentă putere din sectorul tehnologiei care s-a alăturat maniei ChatGPT, anunțând că va lansa software care încorporează inteligență artificială pentru a ajuta vânzătorii, agenții de servicii pentru clienți și agenții de marketing aă își desfășoare activitatea, transmite CNBC.
Salesforce numește oferta sa Einstein GPT, bazându-se pe tehnologia OpenAI care a luat cu asalt industria tehnologică de când startup-ul susținut de Microsoft a deschis ChatGPT pentru public, în noiembrie.
Companiile tehnologice de top se întrec să valorifice creșterea interesului pentru inteligența artificială generativă, care poate redacta texte sau alte informații după ce a învățat din datele colectate de pe internet, scrie News.ro.
Aceste modele AI afișează uneori informații incorecte, determinând companiile care vând companiilor mari și guvernele să procedeze cu atenție.
”Ne mișcăm cât de repede putem, fără a compromite abordarea etică responsabilă”, a declarat Clara Shih, CEO al diviziei Salesforce Service Cloud, într-un interviu.
La fel ca Salesforce, Microsoft încearcă să reducă la minimum răspândirea informațiilor incorecte, deoarece în timp ceadaugă caracteristici AI software-ului său concurent Dynamics 365.
Microsoft a declarat că utilizatorii se pot alătura unei liste de așteptare pentru o funcție de serviciu pentru clienți care redactează automat mesaje de e-mail, după ce luna trecută a anunțat o funcție similară pentru reprezentanții de vânzări.
Separat, Microsoft adaugă chatbot-ul OpenAI la motorul său de căutare Bing.
CITEȘTE ȘI TABEL O nouă scumpire a benzinei, care a ajuns la maximul ultimelor 3 luniO caracteristică pe care Salesforce o lansează în Service Cloud va fi o casetă de chat cu tehnologie care poate scrie un răspuns la o întrebare pe baza informațiilor deja stocate în Salesforce.
Agenții pot edita răspunsul generat automat sau pot apăsa butonul de trimitere.
Salesforce, care în ultima vreme a fost sub presiunea investitorilor activiști pentru a deveni mai profitabilă, nu a finalizat stabilirea prețurilor sau calendarul pentru noile funcții.
Directorii doresc mai întâi să vadă cum merg lucrurile cu firmele înscrise în programul pilot Salesforce.
Salesforce a luat diverse măsuri pentru a împiedica capabilitățile Einstein GPT să dezinformeze oamenii.
Pe lângă implicarea umană, compania a restrâns câmpul datelor care pot influența răspunsul.
Atât Salesforce, cât și Microsoft prezintă servicii care pot scrie e-mailuri de marketing.