Gigantul american a pus bazele unei echipe speciale, al cărei rol este să vină cu idei și să dezvolte aplicații și servicii noi și diferite de cele care există deja în palmaresul companiei.
Numele noului departament Facebook este NPE (New Product Experimentation), iar tot ce va realiza acesta este cu scopul de a veni cu experiențe noi în ceea ce privește construirea comunităților online.
Condiția este ca noile idei și aplicații să activeze în afara produselor actuale. Asta nu înseamnă că, pe viitor, o anumită funcție lansată pe această cale nu va ajunge să fie implementată într-unul sau mai multe din serviciile actuale ale companiei.
28 noiembrie - Profit Financial.forum
NPE va încerca să vină cu aplicații care se concentrează pe o anumită experiență ori facilitate, în loc să fie un conglomerat de funcții și opțiuni. Produsele care nu vor reuși să atragă un număr semnificativ de utilizatori, vor fi închise fără întârziere.
Aplicațiile dezvoltate de NPE vor fi publicate în App Store și Google Play, iar Facebook promite că utilizatorii vor fi informații clar privind la modul în care le sunt accesate și folosite datele personale.
Practic, Facebook vrea să testeze în ce fel le poate face pe plac utilizatorilor, în special celor tineri, pentru a nu-i pierde pe viitor cadrul propriilor rețele sociale.
Gigantul american nu a reușit să vină în ultimii ani cu produse noi, de succes, în afara celor pe care le deține deja. Cele mai multe facilități noi au fost copiate de la concurență, iar cele mai importante produse, precum Instagram și WhatsApp, au fost cumpărate.