Facebook ar putea intra anul acesta în rândul giganților din domeniul tehnologiei care au în portofoliu cel puțin un difuzor inteligent.
Google, Apple, Amazon și alții oferă spre vânzare cel puțin un tip de difuzor inteligent. Utilitatea pe care utilizatorii o apreciază și care vine din informațiile și comunicarea pe care un astfel de dispozitiv le poate oferi într-un mod simplu este cuplată de cealaltă parte cu plusul de informații despre utilizatori pe care producătorul le obține și pe care le poate folosi pentru targetarea cât mai eficientă a reclamelor.
De aceea, Facebook, care este unul dintre cei mai mari devoratori de date personale, nu putea lipsi din această nișă.
CITEȘTE ȘI Șeful HTC și-a dat demisiaConform unor surse apropiate companiei, citate de mai multe publicații din Statele Unite și Taiwan, Facebook va lansa anul acesta, cel mai probabil în luna iulie, două difuzoare inteligente.
Cele două au numele de cod „Aloha” și „Fiona”, nume pe care nu este obligatoriu să le poarte și după lansarea oficială. Acestea vor diferi din punct de vedere constructiv și ca mod de utilizare.
Prima dintre ele, va avea un touchscreen de 15 inch, ceea înseamnă ca va fi destul de mare și de grea. În afara comenzilor date prin intermediul ecranului, aceasta fi dotată, bineînțeles, cu funcții sociale care integrează aplicațiile Facebook și Facebook Messenger.
CITEȘTE ȘI Profitul net al Digi a urcat de peste 5 oriDe asemenea, probabil ca diferențiator care să încerce să justifice un preț mai mare, „Aloha” va dispune de tehnologie de recunoaștere facială și vocală pentru securizarea dispozitivului.
Prin prisma ecranului mare, o presupunere fondată ar fi faptul că acest difuzor va facilita convorbirile video prin intermediul Facebook Messenger.
Despre „Fiona”, difuzorul mai mic, nu există foarte multe informații. Se pare că acesta că nu va fi dotat cu un ecran, urmând să funcționeze pe baza comenzilor vocale, cu ajutorul unui asistent precum Siri.