În cele doar 13 luni de când a fost lansat, Epic Game Store a reușit deja să devină unul dintre mai importante magazine de jocuri.
Magazinul de jocuri pe care producătorul celebrului Fortnite l-a lansat în decembrie 2018 a înregistrat o ascensiune rapidă în chiar primul an, ajungând la 108 milioane de utilizatori înregistrați.
Epic Game Store concurează cu mult mai vechiul și mai cunoscutul Steam, al celor de la Valve. Steam avea, în urmă cu exact un an, 90 milioane de utilizatori, aceasta fiind și cea mai recentă cifră oficială.
Magazinul celor de la Epic profită în primul rând de popularitatea jocurilor proprii, în frunte cu Fortnite. Mulți utilizatori folosesc acest magazin pentru a descărca și juca Fortnite.
CITEȘTE ȘI Google va lansa cel puțin 120 de jocuri pentru Stadia în 2020Însă, cei de la Epic, care vor să convingă cât mai mulți producători de jocuri să-și înregistreze creațiile în Epic Game Store, țin să scoată în evidență că magazinul lor de jocuri poate fi o sursă importantă de venituri și pentru alți producători.
680 milioane de dolari a generat până acum Epic Game Store, în puțin peste un an de când există. Din acest punct de vedere, Epic scoate în evidență că 251 milioane de dolari sunt veniturile obținute de ceilalți producători care și-au înscris jocurile în acest magazin.
Epic oprește un procent mai mic din vânzările de jocuri realizate de magazinul său. Procentul standard este de 30%, însă Epic nu oprește decât 12%, încercând astfel să atragă cât mai mulți producători de jocuri.
În 2019, jocurile au generat pe toate platformele venituri de 120,1 miliarde de dolari. Cu 1,8 miliarde de dolari, Fortnite, al celor de la Epic, a fost performerul anului trecut.