Rețeaua socială Twitter, care încearcă de mai mulți ani, fără succes, să atragă un număr mai mare de utilizatori, plănuiește un nou val de concedieri, au afirmat surse apropiate situației pentru Bloomberg.
Platforma de socializare este nevoită să caute noi stategii de dezvoltare după ce nu planul de vânzare către o altă companie a eșuat. Potrivit informațiilor din presa internațională, companii importante ca Alphabet, Salesforces.com și Walt Disney s-au consultat cu băncile referitor la oportunitatea de a cumpăra Twitter, însă au decis să nu lanseze oferte în acest sens.
În acest context, Twitter ar putea desființa, din nou, până la 8% din forța de muncă, adică circa 300 de persoane, la fel cum a făcut și în urmă cu un an, când Jack Dorsey a preluat conducerea firmei.
CITEȘTE ȘI Veniturile proprietarului PRO TV în România au crescut puternic în trimestrul al treilea, cel mai solid avans dintre piețele pe care opereazăTwitter a desființat în toamna anului trecut circa 336 de locuri de muncă, aproximativ 8% din personalul companiei la acel moment. Ulterior, Dorsey a oferit angajaților rămași o treime din acțiunile sale la companie, motivând că vrea să investească în oameni și preferă să aibă "o parte mai mică din ceva mare decât o parte mare din ceva mic".
Planurile privind noua reducere de personal sunt încă în dezbatere, iar numărul exact de persoane care ar urma să părăsească compania este deocamdată neclar, potrivit surselor.
Anunțul privind reducerea pesonalului ar putea veni înainte ca Twitter să publice rezultatele finaciare aferente celui de-al treilea trimestru, eveniment programat joia aceasta.
Twitter se confruntă cu o stagnare a numărului de utilizatori, iar investitorii au fost constant dezamăgiți de rezultatele financiare ale Twitter, încă de la oferta publică inițială, care a avut loc în 2013. Ca urmare, platforma încearcă să atragă mai mulți utilizatori prin introducerea unor funcții noi, multe dintre acestea inspirate de alte rețele de socializare, cum este și cazul butonului "Like", introdus în noiembrie 2015.
Totodată, compania a format parteneriate pentru transmiterea în direct de conținut sportiv, cum ar fi meciurile din Liga Națională de Fotbal.