AI-ul dezvoltat de Microsoft va genera ghiduri de cumpărături pentru utilizatorii care caută cu Bing, însă, chestiunea încrederii în informațiile oferite de AI astfel rămâne una spinoasă.
Microsoft a anunțat o noua facilitate ce are la baza inteligența artificială. La căutările după produse, Bing va afișa o descriere rezultată în urma căutării pe net.
În plus, va exista și o funcție de comparare, unde AI-ul va realiza un tabel comparativ în care produsul căutat este pus cap la cap cu alte produse similare.

Noile facilități vor fi disponibile atât în motorul de căutare Bing, cât și în bara laterală a browser-ului Edge. La început, acestea vor fi disponibile doar în Statele Unite.
Totul sună bine, în teorie, până când este adusă în discuție acuratețea informațiilor oferite de AI-ul generativ și interesul Microsoft de a-și vine propriile produse.
Pe de o parte, există problema cunoscută a informațiilor pe care inteligența artificială generativă pur și simplu le inventează. Pe de altă parte, gigantul american pare deja să-și promoveze incorect propriile produse.
De exemplu, AI-ul companiei spune despre căștile Surface Headphones 2 că au o autonomie mare. În realitate, testele făcute de presa de specialitate au arătat că autonomia acestora nici nu se apropie de ceea ce a promis Microsoft inițial.
Așadar, oamenii ar trebui să țină cont de aceste aspecte înainte de a face cumpărături bazate pe informațiile oferite de AI.