Un studiu recent vine să combată ideea conform căreia utilizatorii de iPhone sunt cei mai fideli brandului companiei producătoare.
Consumer Intelligence Research Partners a analizat loialitatea față de brandul producătorilor celor două mari sisteme de operare de pe piață, Apple și Google, ajungând la concluzia că Android beneficiază de o loialitate mai mare din partea utilizatorilor.
Conform acestui studiu, Android, care se bucură de o loialitate în creștere începând din 2016, a ajuns la cel mai înalt nivel al acestui indicator. Loialitatea utilizatorilor de Android are o rată de 91%, în vreme ce în cazul iOS aceasta este de 86%.
28 noiembrie - Profit Financial.forum
Studiul a fost realizat având în vedere procentajul utilizatorilor care au ales același sistem de operare când și-au schimbat telefonul.
Asta înseamnă că 91% dintre posesorii unui telefon cu Android au făcut upgrade tot la un telefon cu Android și 86% dintre cei care au iPhone au cumpărat tot un iPhone când au decis să-și schimbe telefonul.
Această diferență de loialitate ar putea, în fapt, să nu aibă legătură cu adevărata loialitate, ci să rezulte din faptul că există o ofertă mult mai mare și mai accesibilă de telefoane cu Android și că nu toți utilizatorii își permit un iPhone.
De altfel, Apple reușește an de an să-și crească semnificativ veniturile din servicii și să bată Android în ceea ce privește veniturile pe care le obțin dezvoltatorii de aplicații, ceea ce arată că Apple știe să construiască servicii pentru baza sa de utilizatori, chiar dacă aceasta este semnificativ mai mică decât cea a Android-ului.