Google a eliminat, în 2017, peste 100 de reclame mincinoase sau abuzive pe secundă, echivalentul a mai mult de 3,2 miliarde de elemente care au încălcat politicile publicitare ale gigantului american, arată un raport statistic al companiei, publicat joi.
În același timp, 79 de milioane de reclame din rețeaua Google au fost blocate pentru că au încercat să trimită oamenii către pagini infectate cu malware, respectiv 400.000 astfel de site-uri. De asemenea, au fost eliminate 66 de milioane de reclame de tipul 'trick-to-click', adică în general reclame înșelătoare, multe dintre ele folosind îndemnul "click aici' în mesaj, precum și 48 de milioane de reclame care îndemnau utilizatorul să instaleze software nedorit, scrie Agerpres.
Pe parcursul anului trecut, Google a mai eliminat din rețeaua proprie de publicitate 320.000 de editori pentru încălcarea politicilor și a pus pe "lista neagră' 90.000 de website-uri și 700.000 de aplicații de mobil.
28 noiembrie - Profit Financial.forum
În 2017, Google a blocat peste 12.000 de site-uri pentru copiere și preluare fără acord de conținut, în creștere de la 10.000 de pagini, în 2016. În plus, peste 7.000 de conturi de AdWords au fost suspendate, pentru că foloseau această metodă de camuflare în spatele titlurilor tabloid, de la 1.400 cu un an în urmă.