Uniqa Asigurări și Uniqa Asigurări de viață au anunțat, miercuri, că au înregistrat, în primele nouă luni ale anului, față de aceeași perioadă a anului trecut, o scădere a primelor brute subscrise de 9%, până la 69 milioane de euro, în contextul reducerea expunerii pe segmentul motor.
Cea mai mare dinamică, în primele nouă luni ale acestui an, s-a înregistrat pe segmentul asigurărilor de viață, în cadrul Uniqa Asigurări de viață, unde s-au vândut polițe în valoare de 13,2 milioane de euro, cu 47% mai mult decât în aceeași perioadă a anului trecut, scrie News.ro.
De asemenea, Uniqa Asigurări a raportat, în primele nouă luni ale anului, o creștere de 7% a vânzărilor de asigurări non-motor, față de aceeași perioadă a anului trecut, înregistrând prime brute subscrise pe acest segment în valoare de 19,4 milioane de euro.
28 noiembrie - Profit Financial.forum
“Creșterea constantă de anul acesta pe segmentele profitabile pe care am decis să ne axăm începând cu 2014, respectiv asigurări de viață și non-motor, a determinat o diminuare a pierderilor suferite de cele două companii. Acest succes este datorat adoptării unei strategii de business independente ce a vizat limitarea expunerii pe segmentul motor din cauza afluxului de daune cu impact financiar negativ asupra companiei. A fost o decizie asumată și curajoasă în contextul în care piața de asigurări din România continuă să fie dominată de astfel de produse”, a declarat directorul general al Uniqa Asigurări, Franz Weiler.
De asemenea, cele două companii continuă să reducă costurile administrative, care se află în scădere cu 14,5% în al treilea trimestru, față de aceeași perioadă a anului trecut, în contextul creșterii gradului de automatizare și de standardizare a produselor și serviciilor.