Serviciul ING Home'Bank întâmpină erori de funcționare pentru unii utilizatori, vineri după-amiaza, potrivit unui mesaj postat pe pagina de Facebook a băncii.
"Lucrăm la remedierea acestei situații și vom reveni cu vești. Celelalte servicii ING funcționează în parametrii normali. Până rezolvăm situația, puteți utiliza cardurile ING pentru a efectua plăți și tranzacții la ATM", precizează sursa citată.
28 noiembrie - Profit Financial.forum
Potrivit băncii, o parte dintre utilizatorii ING Home'Bank/ ING Business/ ING Online accesează cu dificultate aplicația. De asemenea, serviciul SMS este indisponibil pentru o parte dintre clienții ING, afectând operațiuni precum logarea în HomeBank sau finalizarea plăților online, scrie Agerpres.
"Vă cerem scuze pentru dificultățile întâmpinate și vă asigurăm că echipele noastre lucrează intens la remedierea situației.
Între timp, puteți accesa opțiunea "Vreau să mă sunați" pentru logarea și semnarea tranzacțiilor din HomeBank, activată automat dupa 30 sec de așteptare", se mai arată în mesajul ING postat pe Facebook în urmă cu aproximativ o oră.