Mastercard și Revolut au anunțat un parteneriat prin care urmează să lanseze primele carduri pe piața americană până la finalul anului, ca parte din extinderea parteneriatului dintre cele două companii, ce presupune emiterea cardurilor în oricare piață din lume unde Mastercard este acceptat.
Principalul scop al Revolut este să ofere servicii financiare utilizatorilor din Statele Unite ale Americii, urmând ca până la final de an cele două branduri să lanseze primele soluții financiare pe piața americană. De asemenea, expansiunea globală presupune lansarea Revolut în zone precum Asia Pacific și America Latină: Australia, Singapore, Japonia, Noua Zeelandă, Brazilia și Mexic.
Revolut, companie cu sediul în Londra, are peste 7.000.000 de utilizatori în Europa și a obținut finanțări în valoare totală de 336 milioane de dolari de la investitori cunoscuți precum Index Ventures, Balderton Capital, Ribbit Capital sau DST Global. Peste 10.000 de utilizatori își deschid noi conturi Revolut în fiecare zi.
Revolut a fost lansată în Iulie 2015 de către foștii bancheri de investiții de la Credit Suisse și Deutsche Bank, Nik Storonski și Vlad Yatsenko, drept o alternativă la marile bănci tradiționale.