OTP Bank a implementat o soluție de înrolare online (digital onboarding) pentru clienții noi persoane fizice dezvoltată de FintechOS, furnizor global de tehnologie pentru domeniul financiar-bancar și al asigurărilor.
Clienții nu mai sunt nevoiți să se deplaseze la sucursală pentru a-și deschide un cont bancar cu card atașat și acces la internet banking.
„Contextul în care ne aflăm ne-a determinat să accelerăm proiectele care facilitează interacțiunea cu clienții OTP Bank, chiar și de la distanță. Lansarea într-un timp atât de scurt a acestui canal 100% digital, care vine la pachet cu o serie de beneficii pentru client, este un real succes. Cu ajutorul tehnologiei FintechOS, plănuim să adoptăm și alte soluții care să răspundă la noile așteptări și necesități ale consumatorilor astfel încât să continuăm procesul de transformare digitală a băncii”, a declarat Constantin Mareș, Director Executiv al OTP Bank România.
OTP Bank România, partea a grupului ungar cu același nume, a înregistrat un profit net de 17 milioane de lei în primele 6 luni din 2020, în scădere cu 69% față de rezultatul de 54 de milioane de lei din primul semestru din 2019. Banca și-a majorat bilanțul de credite și rezultatul operațional, dar profitabilitatea a fost afectată de dublarea costurilor cu riscul în contextul pandemiei COVID 19.