ING Bank România a obținut în primul semestru din 2023 un profit net de 750 milioane lei, în creștere cu 29% față de perioada anterioară a anului trecut.
Banca a avut venituri de 1,63 miliarde lei în S1, în creștere cu 15%.
28 noiembrie - Profit Financial.forum
“În prima jumătate a anului, ne-am continuat parcursul pozitiv, ajungând la 1,73 milioane de clienți activi – persoane fizice și juridice – în timp ce am crescut mai departe portofoliul de credite și depozite al băncii noastre. Indicatorii de adopție digitală sunt în continuă creștere și demonstrează zi de zi interesul clienților noștri pentru serviciile și produsele digitale. De remarcat că rata creditelor neperformante a rămas la un nivel foarte scăzut, în jurul valorii de 3%, chiar și în contextul inflației și al ratelor de dobândă mai ridicate, ceea ce atestă soliditatea portofoliului nostru de credite, precum și maturitatea financiară a clienților noștri”, a spus Mihaela Bîtu, CEO ING Bank România.
În primul semestru din 2023, logările în aplicația Home’Bank au crescut cu 17% (vs. S1 2022), iar numărul plăților inițiate din Home’Bank a fost cu 20% mai mare față de aceeași perioadă a anului trecut. Totodată, la finalul primelor 6 luni, aproximativ 81% dintre clienții activi persoane fizice foloseau aplicația Home’Bank aproape zilnic (vs. 77% în S1 2022), iar 88% dintre aceștia utilizau exclusiv telefonul mobil pentru a face banking (vs. 83% în S1 2022).
ING Bank România este parte a ING Group. Înființată în 1994, ING Bank România este în prezent o bancă universală, oferind produse și servicii tuturor categoriilor de clienți – companii mari și mici, instituții financiare, mici antreprenori și persoane fizice.
ING Bank România are peste 1,7 milioane de clienți.