UPDATE – Unele dintre tranzacțiile efectuate la terminalele Raiffeisen de către clienții altor bănci au fost dublate. BCR, ING și BRD anunță că banii vor fi restituiți

UPDATE – Unele dintre tranzacțiile efectuate la terminalele Raiffeisen de către clienții altor bănci au fost dublate. BCR, ING și BRD anunță că banii vor fi restituiți
scris 2 feb 2020

Tranzacțiile realizate de către clienții altor bănci la bancomatele și POS Raiffeisen Bank în zilele de miercuri și joi – 29 și 30 ianuarie – au fost dublate în unele cazuri, anunță Raiffeisen Bank. Inițial, BCR și ING Bank au anunțat că unor clienți le-au fost dublate tranzacțiile realizate pe terminalele altei bănci, fără să precizeze care este banca în cauză.

Ce așteptări avem de la anul fiscal 2020? CITEȘTE ȘI Ce așteptări avem de la anul fiscal 2020?
Urmărește-ne și pe Google News

“Din cauza unei erori tehnice, unele dintre tranzacțiile efectuate de către clienți ai altor bănci la terminale Raiffeisen Bank în data de 30.01.2020 sau în data de 29.01.2020 au fost procesate de două ori. Lucrăm, împreună cu procesatorul de plăți, pentru remedierea situației în cel mai scurt timp posibil. Vă mulțumim pentru înțelegere și ne cerem scuze pentru neplăcerile create!”, arată Raiffeisen Bank, locul 5 în topul băncilor din România după active. Raiffeisen are circa 1.100 de bancomate și mașini multifuncționale, 20.000 de POS și circa 2 milioane de clienți.

Evenimente

28 noiembrie - Profit Financial.forum

Profit.ro  a scris, inițial, că Banca Comercială Română și ING Bank au anunțat erorile de procesare din tranzacțiile realizate pe aparatele altei bănci (fără a-i preciza numele). Anunțul Raiffeisen a venit la câteva ore după informările BCR și ING către clienți.

“Ca urmare a unor motive independente de BCR, e posibil ca unii dintre clienții noștri care au realizat, pe 30 ianuarie, tranzacții cu cardul la terminalele (POS/ATM) altei bănci să vadă dublate sumele plătite”, anunță BCR, a doua bancă din sistem după valoarea activelor, cu circa 3 milioane de clienți.

BCR a mai transmis că va returna sumele în contul clienților înainte de reglementarea situației cu procesatorii de plăți și va deconta ulterior sumele dublate.

“Din motive ce nu țin de ING o parte dintre clienții noștri ce au realizat tranzacții cu cardul la terminalele (POS/ATM) altei bănci în data de 30.01.2020 este posibil să vadă dublate sumele transmise spre debitare. ING a primit spre procesare fișierul de plăți în mod eronat. Lucrăm împreună cu părțile implicate în vederea returnării sumelor dublate în cel mai scurt timp. Avem confirmarea că reversarea se va realiza în 1-2 zile”, este anunțul ING, bancă cu circa 1,4 milioane de clienți activi în România.

Un anunț similar a făcut și BRD după precizările Raiffeisen.

viewscnt
Afla mai multe despre
bcr
ing
dublare tranzactii