UPDATE Clienții ING Bank pot face din nou plăți și retrage bani de la bancomate

UPDATE Clienții ING Bank pot face din nou plăți și retrage bani de la bancomate
scris 11 sep 2016

UPDATE ING Bank a anunțat sâmbătă noapte că a remediat problemele tehnice apărute în cursul după-amiezii, iar rețeaua de bancomate, sistemele de acceptare a cardurilor ING și serviciul Home’Bank sunt din nou disponibile.

"Serviciile ING sunt funcționale. Acum și tranzacțiile cu cardul la comercianți și la bancomat sunt disponibile", a precizat banca.

Urmărește-ne și pe Google News

ȘTIRE INIȚIALĂ Clienții ING Bank, bancă de top 10, sunt afectați de o cădere a sistemului de carduri. Problemele, apărute sâmbătă, începând cu ora 10, au fost generate de sistemul de stocare a datelor, care a început să genereze erori de operare, potrivit unui comunicat de presă al băncii.

Atât reteaua de ATM-uri, sistemele de acceptare a cardurilor ING cât și serviciul Home’Bank au devenit indisponibile. Nici site-ul web al băncii nu funcționează.

"Lucrăm împreună cu furnizorii sistemului afectat în regim de maximă urgență pentru remedierea acestei situații în cel mai scurt timp posibil. Această problemă tehnică nu a pus niciun moment în pericol datele și disponibilitățile bănești ale clienților ING, care sunt în deplină siguranță", menționează banca.

ING este o sucursală a grupului olandez cu același nume și are circa 860.000 de clienți activi în România.

viewscnt
Afla mai multe despre
ing bank
sistem informatic
probleme carduri