UPDATE ING Bank a anunțat sâmbătă noapte că a remediat problemele tehnice apărute în cursul după-amiezii, iar rețeaua de bancomate, sistemele de acceptare a cardurilor ING și serviciul Home’Bank sunt din nou disponibile.
"Serviciile ING sunt funcționale. Acum și tranzacțiile cu cardul la comercianți și la bancomat sunt disponibile", a precizat banca.
ȘTIRE INIȚIALĂ Clienții ING Bank, bancă de top 10, sunt afectați de o cădere a sistemului de carduri. Problemele, apărute sâmbătă, începând cu ora 10, au fost generate de sistemul de stocare a datelor, care a început să genereze erori de operare, potrivit unui comunicat de presă al băncii.
Atât reteaua de ATM-uri, sistemele de acceptare a cardurilor ING cât și serviciul Home’Bank au devenit indisponibile. Nici site-ul web al băncii nu funcționează.
"Lucrăm împreună cu furnizorii sistemului afectat în regim de maximă urgență pentru remedierea acestei situații în cel mai scurt timp posibil. Această problemă tehnică nu a pus niciun moment în pericol datele și disponibilitățile bănești ale clienților ING, care sunt în deplină siguranță", menționează banca.
ING este o sucursală a grupului olandez cu același nume și are circa 860.000 de clienți activi în România.