Raiffeisen Bank International (RBI) lansează, în colaborare cu fintech-ul american Moxtra, o aplicație de servicii bancare destinată clienților corporate și premium. Aplicația va fi disponibilă și în România.
Aplicația RaiConnect permite clienților să acceseze o serie de servicii, inclusiv să țină legătura cu managerii de Relații Clienți, să trimită și să primească documente, să primească consiliere și informații despre tranzacții sau să poartă conversații video.
3 aprilie - Eveniment Profit Health.forum - Sănătate nouă
16 aprilie - Maratonul de Educație Financiară
"RaiConnect App aduce clienților premium și corporate o nouă posibilitate de a primi asistență permanentă la distanță și de a avea acces la serviciile high-touch (care necesită interacțiune umană și încredere- n.red) cu care sunt obișnuiți din unitățile fizice. Acum, clienții pot avea acces la aceste servicii direct pe smartphone-uri. Utilizând diversele instrumente de colaborare disponibile, managerii noștri de Relații Clienți pot comunica informații și oferi serivicii de consiliere", spune Zsofia Jokai, product owner pentru RaiConnect la RBI.
Aplcația a fost deja lansată în Bosnia și Herțegovina, Bulgaria, Kosovo, Ungaria și Albania. În următoarele săptămâni, serviciul va deveni disponibil și în România, Austria, Belarus și Croația.
Fondat în 2012, startup-ul american Moxtra a început parteneriatul cu RBI prin participarea la Elevator Lab, un program de parteneriat global al grupului bancar austriac, adresat fintech-urilor.