Raiffeisen Bank International (RBI) lansează, în colaborare cu fintech-ul american Moxtra, o aplicație de servicii bancare destinată clienților corporate și premium. Aplicația va fi disponibilă și în România.
Aplicația RaiConnect permite clienților să acceseze o serie de servicii, inclusiv să țină legătura cu managerii de Relații Clienți, să trimită și să primească documente, să primească consiliere și informații despre tranzacții sau să poartă conversații video.
CITEȘTE ȘI BRD câștigă licitația în fața BCR și va credita Primăria Capitalei cu până la 100 mil. lei pentru autobuze, troleibuze, pasaj Doamna Ghica, lărgire Fabrica de Glucoză și nodul Ciurel
"RaiConnect App aduce clienților premium și corporate o nouă posibilitate de a primi asistență permanentă la distanță și de a avea acces la serviciile high-touch (care necesită interacțiune umană și încredere- n.red) cu care sunt obișnuiți din unitățile fizice. Acum, clienții pot avea acces la aceste servicii direct pe smartphone-uri. Utilizând diversele instrumente de colaborare disponibile, managerii noștri de Relații Clienți pot comunica informații și oferi serivicii de consiliere", spune Zsofia Jokai, product owner pentru RaiConnect la RBI.
Aplcația a fost deja lansată în Bosnia și Herțegovina, Bulgaria, Kosovo, Ungaria și Albania. În următoarele săptămâni, serviciul va deveni disponibil și în România, Austria, Belarus și Croația.
Fondat în 2012, startup-ul american Moxtra a început parteneriatul cu RBI prin participarea la Elevator Lab, un program de parteneriat global al grupului bancar austriac, adresat fintech-urilor.