Numărul de utilizatori ai platformei financiare Revolut crește peste așteptări, susține Irina Scarlat, directorul pentru Europa Centrală și de Est al companiei britanice. Revolut are circa 850.000 de clienți în România în acest moment și ar putea ajunge până la 1 milion de utilizatori la finele anului, arată Scarlat.
“Când am venit în companie, acum un an și jumătate, aveam 20.000 de utilizatori. Acum ne apropiem de 1 milion. Obiectivul era să ajungem la 500.000 până la finele anului”, spune Scarlat, la o conferință organizată de Consiliul Concurenței și Camera de Comerț și Industrie a României.
Directorul pentru regiunea ECE spune că ideea Revolut a pornit de la oferirea unui curs de schimb atractiv pentru persoanele care călătoresc, având în vedere că băncile aveau comisioane de 2-10% la schimbul valutar, și apoi s-a dezvoltat.
28 noiembrie - Profit Financial.forum
“Ce a însemnat intrarea Revolut pe piață? Băncile fac eforturi de digitalizare mult mai rapid. Chiar dacă la nivel declarativ niciuna nu ne consideră competitori. Au lansat produse digitale, au încercat să digitalizeze experiența”, explică Scarlat, care anterior a lucrat ca manager de marketing pentru Uber.
Compania are sediul la Londra și a obținut anul trecut o licență bancară și una de e-money în Lituania, ceea ce va permite migrarea clienților către o țară din Uniunea Europeană în cazul unui Brexit fără acord, precizează Scarlat.
Revolut oferă servicii în țările europene și vrea să se extindă în Statele Unite ale Americii și Japonia.
Numărul de clienți ai companiei crește cu 800-900 de mii pe lună la nivelul Europei.
Compania vrea să crească numărul de angajați 5.000 până la finele lui 2020 de la 1.800 în prezent.
În 2018, pierderile nete înregistrate de Revolut s-au dublat până la 33 de milioane lire sterline, dar veniturile au crescut de la 13 până la 58 de milioane lire sterline
Anul viitor compania vrea să atragă finanțare de 500 de milioane de dolari în acțiuni convertibile pentru a finanța expansiunea.